The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30470109:
Ei mitää ohareita, ku oo luvannukkaa mitään.

Mut nyt tällä hetkellä on vaan sellanen ultimattinen vitutuksen multihuipentuma. Kakarat on ihan hirveitä, väsyttää ja tahtoisin nukkumaan, itkettää ja kaikki vaan tuntuu olevan niin vaikeeta. Haluun peiton alle parkumaan pakoon pahaa maailmaa.

Edes mun hieno lyhtyvalotsyydemin asettelu ei saanu mun mieltä paremmaksi :'(
:hug: :hug:
 
Hyvää viikonloppua jokaiselle. :wave:

Ihanaa, te-toimisto ja kela. Ihana joululahja teiltä :kieh:
Mun edellinen kuntouttavan työtoiminnan sopimus loppuu 30.11 ja uusi alkaa 1.12-31.3
Päivärahapäätös on voimissa 30.11 asti ja kela ei voi tehä uutta päätöstä ennen kuin te-toimisto lähettää lausunnon työtoiminnan jatkumisesta, sen takia saan lähettää 1.12 vain 2 viikon hakemuksen kelalle,ellei saa lausuntoa ja ehdi tehä päätöstä, ennen kuin lähetän sen hakemuksen kelalle. Ja tuskin kela tekee päätöstä parissa päivässä. :mad:


Pahimmassa tapauksessa tää tarkoittaa sitä, että mun pitää pärjätä joulukuu,joulu ja uusivuosi 2 vk rahoilla, eli n 300e. voi olla,jos uusi päätös ei kerkiä ajoissa, niin seuraavat rahat tulee tammikuussa,uudenvuoden jälkeen. :mad:
 
Spencer Hastings
Siivosin perusteellisesti, tein sushia ja laittauduin ihan kunnolla, koska miehen piti olla kotona klo 17.30. Sitten tulee viesti, että kusipää homo on nukkunut pommiin ja on Helsingissä vasta 21 aikaan. Jolloin mä olen jo työviikon vuoksi nukkumassa. Sen yhden kerran, kun jaksan oikeasti laittautua ja ajattelen, että ei lähetä kylille hillumaan vaan ollaan rauhassa kotona. En saa edes skumppaa tähän vitutukseen, kun ei ole henkkareita.

No onneksi tänään on kuitenkin tapahtunut muita niin positiivisia asioita, että pientä taitaa tämä ketutus olla.

Joten sushi-illallinen sille, kuka tuo tullessaan skumpan.
 
kela :headwall:

ei muutako isin ja äidin luo jouluksi...
Eipä ole kumpaakaan enää :| mutta appivanhemmat olisi, mutta ei viitti koko joulua siellä olla, samassa kaupungissa asutaan. Onneksi suurin osa lahjoista on ostettu jo.
Tiukkaa tekee joulukuu,mut kaipa sitä joten pärjää. Jonkin verran olisi sukanvarressa säästöjä, mutta oltas säästetty rahaa isompaan ostokseen, nyt suottaa olla,että nyt pittää sapuskaa ostaa niillä. :(

Tosta 300e menee laskuihin n 100 eli 200e jää ruokaostoksiin.
Ei auta ku toivoa,että uusi päätös ehtii tulla ennen kuin lähetän hakemuksen, tosin epäilen vahvasti ettei kerkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä