Mä taas muutan citystä erakoksi korpeen oitis kun saan siihen mahdollisuuden.Noko mä en oo tuppukyläihminen ollenkaan
Jos matkan varrelta löytyy järvi tai suo mihin voi heittää sekä läppärin, että kännykän, niin se on pelkkää plussaa.
Mä taas muutan citystä erakoksi korpeen oitis kun saan siihen mahdollisuuden.Noko mä en oo tuppukyläihminen ollenkaan
Kyllä sä opit ja eihän tuolta ole pitkä matka isoihin cityihin.Noko mä en oo tuppukyläihminen ollenkaan
Älä minua katso! En saa omaakaan kömmäkköä siivottua....Kuka tulee siivoomaan ennenko mä lähden seikkailulle ja koitan löytää rautatieaseman, missä lempiystävä vajaan parin tunnin päästä mua odottaa?
No muttako mä tykkään tästä nyt, ihanaa ko on kävelymatka kaikkialle eikä oo pakko olla sitä autoa. Harmittaa jo valmiiksi ko joudun muuttamaan taas, sitteko saan jatko-opiskelupaikan.Kyllä sä opit ja eihän tuolta ole pitkä matka isoihin cityihin.
Peilillä on PMS ja se tykkää vittuilla?Miks mun peili väittää tänään että oon ruma ja lihava? Rikon sen. Ämpärin vitutusjälkimainingit ulotuu vieläkin savannille, ja väsyttää. Toivottavasti ei ala kiukuttamaan.. :s
Krapulako? :kieh:taas pää kipee
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30470109:Ei mitää ohareita, ku oo luvannukkaa mitään.
Mut nyt tällä hetkellä on vaan sellanen ultimattinen vitutuksen multihuipentuma. Kakarat on ihan hirveitä, väsyttää ja tahtoisin nukkumaan, itkettää ja kaikki vaan tuntuu olevan niin vaikeeta. Haluun peiton alle parkumaan pakoon pahaa maailmaa.
Edes mun hieno lyhtyvalotsyydemin asettelu ei saanu mun mieltä paremmaksi :'(
kela :headwall:...Pahimmassa tapauksessa tää tarkoittaa sitä, että mun pitää pärjätä joulukuu,joulu ja uusivuosi 2 vk rahoilla, eli n 300e. voi olla,jos uusi päätös ei kerkiä ajoissa, niin seuraavat rahat tulee tammikuussa,uudenvuoden jälkeen.
Kaikki käy. Paitsi kalja.mulla taitaa olla kuohuviinipullo kellarissa
saattaa se vain olla skumppakin, ei tjiedä
Eipä ole kumpaakaan enää :| mutta appivanhemmat olisi, mutta ei viitti koko joulua siellä olla, samassa kaupungissa asutaan. Onneksi suurin osa lahjoista on ostettu jo.kela :headwall:
ei muutako isin ja äidin luo jouluksi...
Niin minäkin jollei huomenna olisi töitä. : /Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30470510:vetäisin perseet jollei lapset ois kotona.