no jopas on alastulolassa alkanu vastustamaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30470510:vetäisin perseet jollei lapset ois kotona.
*tykkää*Oijoi. Ei pitäis mennä minnekään nettikauppaan.:ashamed::snotty:
no ei :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30470285:Krapulako? :kieh:
Niihän se on..vaikka voihan se aluks helpottaa hiukan mut lopulta on vielä entistäkin pahempi olo.viina ei muuten auta vitukseen, se vaan lisää sitä
kannattaa ryypätä silloin kun on tullu eteen kivoja juttuja
juurikin näinNiihän se on..vaikka voihan se aluks helpottaa hiukan mut lopulta on vielä entistäkin pahempi olo.
määki tsihautin :ashamed:Pitäskö mun tsihhauttaa yks ruuanlaitto juoma.
Joo.
halvaks tuliTällaset tilasin:
Ikäviä noi kelan yllärit:hug: :hug: :hug:
Atm, kais ja kaikki muut kellä tuntuu joku potkivan päähän.
Kelan ylläri potkas itteäkin päähän kesällä, joten sympatiseeraan 100% sen kanssa kamppailevia... : /
Valitettavasti ko yhestä ongelmasta pääsee eroon niin toista tulee. Taidan lopettaa kaikki ihmissuhteet tähän paikkaan ja alkaa erakoksi.no jopas on alastulolassa alkanu vastustamaan :hug:
Se on kumma että aina on vähintään yksi huoli elämässä. Joku asiaa menee hyvin niin sitten tulee taas paskaa niskaan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30470666:Valitettavasti ko yhestä ongelmasta pääsee eroon niin toista tulee. Taidan lopettaa kaikki ihmissuhteet tähän paikkaan ja alkaa erakoksi.
näin se näyttäs olevanSe on kumma että aina on vähintään yksi huoli elämässä. Joku asiaa menee hyvin niin sitten tulee taas paskaa niskaan.
Mutta kun joskus sais olla onnellinen eikä aina murheita.näin se näyttäs olevan
huolten summa on vakio
Mulla on tänään sano ei kaikelle päivä.. Kirahville en ruvennut siivoomaan, niin en ota sun lapsiakaan.. Muuten oisin voinut ottaa (koska muksut on kuitenkin pääasiassa kivoja, siivous ei) mut omani on kipee ja just tulin sen kaa päivystyksestä. Siinä mulle iltapuhteeksi nyt lepiä..Mun tekis mieli olla koko ilta ilosesti pienessä sievässä hiprakassa...
Haluisko joku nuo lapset kylään?
Mielellään huomiseen asti
Anyone?