Kylmiltään.ootkos ihan kylmiltään lopettamassa vai käytätkö jotain korvikkeita?
Kylmiltään.ootkos ihan kylmiltään lopettamassa vai käytätkö jotain korvikkeita?
Veikkasit vaan kaks pieleen.jalluista on jo selvitty kun ei hetkeen ole tullut uhoomista
menikö sinne päinkään?
no nyt rupes pelottaa...uskallakaan ottaa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422207:Ainahan myö hoivataan kuntoon
Joo, kirahvikin oli ihan hyvässä kunnossa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422207:Ainahan myö hoivataan kuntoon
minä voin kyllä sitten ottaa teidänkin puolesta.no nyt rupes pelottaa...uskallakaan ottaa mitään.
No mut pitäähän meidän päättää, että mitkä vaatteet sää meinat riisua siellä :xmas:Ihana..
Harmi ettei sillä oikeestaan oo väliä mitä miul on päällä. Ne vissiinkin on semmoiset illanistumis/saunomisbileet.: /
Ritarillinen miesminä voin kyllä sitten ottaa teidänkin puolesta.
ei kannattais ihan jokaiseen mun provoon tarttuaHeh. Tuli mieleen yhdestä ketjusta kun yks poromies taas annatteli että palstan keskustelut ei voi olla älykkäitä koska mammat täällä ei ole kovin älykkäitä. Koska tää mies viihtyy hyvin usein tässä ketjussa voimme päätellä että hän saa tasoistaan virikettä aivoilleen näistä jutuista.
Kato tissi!!! opcorn:
herrasmies loppuun asti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422289:Ritarillinen mies
Ai perskules. Totta tosiaanNo vittu eihän sitä äidinkieltä saa valittua pitkänä koska se on äidinkieli, lol. Pitkä englanti here i come!
Mie teen tuon melkein joka aamu jo muutenkinLiian helpolla päästin tällä kertaa.
Soo juhla eikä mikään jos ei se koko vaatekaappi oo tyhjennetty kasaks siihen lattialla, ja eukko pörrää tukkaa repien sen ympärillä, huutaen että ei mulla oo mitään päälle pantavaa.
Tarttee varmaan lähteä vaatekaupoille, ei miul oikeesti oo mitään päällepantavaa :snotty:No mut pitäähän meidän päättää, että mitkä vaatteet sää meinat riisua siellä :xmas:
Hattaran kuvia.:kiss:Tarttee lähteä mönkimään sängyn puolelle ny (ihan keskenäni)..öitä vaan ja puspus!:kiss:
Ootko raskaana?Mun synttärit on ennen uuttavuotta. Sun pitää juhlia ne mun puolesta kun en voi nyt kupitella...
laura vai, ei kai nyt sentään, sil on vaan hermoonivaivoja.Ootko raskaana?
Yhdennäköisyys on hämmästyttävä kun muistan jonkun asian mikä olis pitänyt hoitaa toissa päivänä.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30422308:
Nyt tuli semmonen deja vu, niinku ois käyty tämä keskustelu joskus ennenkin..ei kannattais ihan jokaiseen mun provoon tarttua