The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Musta on tullu laiska! Pthyi!
Pyykit on koneessa ja mä ettimällä etin parempaa tekemistä,
ettei tarttis laittaa niitä kuivumaan.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: krut ja Lispetti
Musta on tullu laiska! Pthyi!
Pyykit on koneessa ja mä ettimällä etin parempaa tekemistä,
ettei tarttis laittaa niitä kuivumaan.
Mä taas tänään oon ollu ahkera, siivonnu parin huonetta kaappeineen päivineen ja laittanu turhat krääsät pois. Sit pesin 3 koneellista pyykkiä ja ne normaalit jokapäiväset imuroinnit ja lattioiden pyyhinnät. Nyt tuntuu siltä et haluu ottaa lunkisti :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
IhQ
Huomenna taas töihin. Minuu ahistaa entistä enemmän se mitähän ne ihmiset sielläkin miusta ajattelee. Jos ne pitää ihan onnettomana tunarina.:ashamed:
En haluais semmosta kuvaa kellekään antaa mut minkäs teet.

IhQ
Kaveri muuten laittoi viestiä että järkkää pikkujoulut/synttärit tässä piakkoin. Pitäis varmaan hyppiä riemusta kun pääsis tuulettuu aikuiseen seuraan vaihteeks mut miusta ei oikeen tunnu miltään.: /

Kaveri muuten laittoi viestiä että järkkää pikkujoulut/synttärit tässä piakkoin. Pitäis varmaan hyppiä riemusta kun pääsis tuulettuu aikuiseen seuraan vaihteeks mut miusta ei oikeen tunnu miltään.: /
Pöh... nyt kuule tukka sojoon ja silmänlumetta nassuun. Hippavaatteet päälle ja lanteita ketkuttamaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30421968:
Ehdottomasti äidinkieli seuraavia opintoja ajatellen. Joskin enkkukin menisi siulla varmasti heittämällä parhain arvosanoin läpi.

Ja onnea opintoihin :flower:. Kohta päästään ylppäreihin :D.
Jätetäänkö ylppärit väliin ja hurrataan sitten jos pääsen pääsykokeista läpi? Siinä oliskin sitten oikeasti juhlimista.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä