Ehdottomasti äidinkieli seuraavia opintoja ajatellen. Joskin enkkukin menisi siulla varmasti heittämällä parhain arvosanoin läpi.Mulla on äidinkieli, ruotsi, englanti ja yhteiskuntaoppi. Englanti tai äidinkieli pitkänä.
Vain minä, mutta olen hurjan kiltti.Puhutaanko täällä minusta takapuolen takana?
eihän tuo vielä laiskuutta ole. minä pyöritän pesukone, kuivuri, päälle, pesukone... ympyrää.Musta on tullu laiska! Pthyi!
Pyykit on koneessa ja mä ettimällä etin parempaa tekemistä,
ettei tarttis laittaa niitä kuivumaan.
Mulla on niin hyvä pyykkitupa, että ei tommottinen pikkujuttu ole edes poikamiesongelma.eihän tuo vielä laiskuutta ole. minä pyöritän pesukone, kuivuri, päälle, pesukone... ympyrää.
Mä taas tänään oon ollu ahkera, siivonnu parin huonetta kaappeineen päivineen ja laittanu turhat krääsät pois. Sit pesin 3 koneellista pyykkiä ja ne normaalit jokapäiväset imuroinnit ja lattioiden pyyhinnät. Nyt tuntuu siltä et haluu ottaa lunkistiMusta on tullu laiska! Pthyi!
Miten tuo kuulostaa niin tutulta..? En siis mie mut oon kuullut..:snotty:Musta on tullu laiska! Pthyi!
Sanomista.ristus, sirahvi joutuu pitään ketjuylppärit
mitähän niistäkin tulee
minun systeemi on lähes täydellinen. välillä kyl joutuu saunan jälkeen odottaan 4 tuntia että saa vaatteitaMulla on niin hyvä pyykkitupa, että ei tommottinen pikkujuttu ole edes poikamiesongelma.
Armottomat kinkeritristus, sirahvi joutuu pitään ketjuylppärit
mitähän niistäkin tulee
ne on kyl varmaan ollut sit ihan kohmeessa.Oon joskus...ei tullut : /
Miten tuo kuulostaa niin tutulta..? En siis mie mut oon kuullut..:snotty:
Paljon kirjoitusta vois olla kans.=)Sanomista.
Mitäs muutakaan?
Pöh... nyt kuule tukka sojoon ja silmänlumetta nassuun. Hippavaatteet päälle ja lanteita ketkuttamaan .Kaveri muuten laittoi viestiä että järkkää pikkujoulut/synttärit tässä piakkoin. Pitäis varmaan hyppiä riemusta kun pääsis tuulettuu aikuiseen seuraan vaihteeks mut miusta ei oikeen tunnu miltään.: /
Varmaan,ei kyllä tytöstä tunnu kivalta jos ei ees pussaaminen saa lämpenee.ne on kyl varmaan ollut sit ihan kohmeessa.
Jätetäänkö ylppärit väliin ja hurrataan sitten jos pääsen pääsykokeista läpi? Siinä oliskin sitten oikeasti juhlimista.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30421968:Ehdottomasti äidinkieli seuraavia opintoja ajatellen. Joskin enkkukin menisi siulla varmasti heittämällä parhain arvosanoin läpi.
Ja onnea opintoihin :flower:. Kohta päästään ylppäreihin .
Ehei... se on vaan uudet pippalot sitten :xmas:Jätetäänkö ylppärit väliin ja hurrataan sitten jos pääsen pääsykokeista läpi? Siinä oliskin sitten oikeasti juhlimista.
ne teitin sammakot siellä joutavat kyllä kiinalaiseen keittiöön.Varmaan,ei kyllä tytöstä tunnu kivalta jos ei ees pussaaminen saa lämpenee.
eikös nyt kumminkin tuparit ole ekanaJätetäänkö ylppärit väliin ja hurrataan sitten jos pääsen pääsykokeista läpi? Siinä oliskin sitten oikeasti juhlimista.
Systeemini on parempi. Odotan vain, että täällä alkaa sataa vanhoja ämmiä.minun systeemi on lähes täydellinen. välillä kyl joutuu saunan jälkeen odottaan 4 tuntia että saa vaatteita