Tai ranskalaiseenne teitin sammakot siellä joutavat kyllä kiinalaiseen keittiöön.
Joko me aletaan miettimään mitä sulle latetaan päälle?*tohkeissaan*Kaveri muuten laittoi viestiä että järkkää pikkujoulut/synttärit tässä piakkoin. Pitäis varmaan hyppiä riemusta kun pääsis tuulettuu aikuiseen seuraan vaihteeks mut miusta ei oikeen tunnu miltään.: /
on, mut mulla ei ole parvekettaSysteemini on parempi. Odotan vain, että täällä alkaa sataa vanhoja ämmiä.
Sit menen parvekkeellee, ojennan käteni ja otan kopin.
Eikös olekin kätevää???
Saat lainata mun.on, mut mulla ei ole parveketta
:O totta. Pitänee kiirettä :saint:eikös nyt kumminkin tuparit ole ekana
sataakos teidän parvekkeella vanhoja ämmiä ihan jatkuvasti vai onko se kuurottaista?Saat lainata mun.
Ei se mitään.on, mut mulla ei ole parveketta
Riippuu vähän promilleista, mutta kyllä semmosiakin päiviä on.sataakos teidän parvekkeella vanhoja ämmiä ihan jatkuvasti vai onko se kuurottaista?
jalluista on jo selvitty kun ei hetkeen ole tullut uhoomistaEi se mitään.
Ruutiskin saa veikata Jallujeni määrän väärin.
Mun synttärit on ennen uuttavuotta. Sun pitää juhlia ne mun puolesta kun en voi nyt kupitella...Ja uusivuosikin kolkuttelee... Luulen että alkoholisoidun ennen ylppäreitä
Ihana..Joko me aletaan miettimään mitä sulle latetaan päälle?*tohkeissaan*
Heh. Tuli mieleen yhdestä ketjusta kun yks poromies taas annatteli että palstan keskustelut ei voi olla älykkäitä koska mammat täällä ei ole kovin älykkäitä. Koska tää mies viihtyy hyvin usein tässä ketjussa voimme päätellä että hän saa tasoistaan virikettä aivoilleen näistä jutuista.
Kato tissi!!! opcorn:
:O mut miun synttärit ois aika pian uudenvuoden jälkeen :'(Aakoo on ottanu ainakin kaljaa koska se on kertonu ton parveketarinan jo kahdesti tänään.
Laura, mä oon tipattomalla niin jää juhlimiset vähille maaliskuuhun asti Mut keväämmällä, tai kesällä, voin sit ottaa vahingon takasin ja juhlia senkin edestä.
Sitten teidän täytyy....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422180::O mut miun synttärit ois aika pian uudenvuoden jälkeen :'(
minä voin uhrautua ja ottaa pitkäkaulankin puolesta:saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422180::O mut miun synttärit ois aika pian uudenvuoden jälkeen :'(
:kieh:Sitten teidän täytyy....
...tehdä se....
....ilman.....
..minua...
Ainahan myö hoivataan kuntoonminä voin uhrautua ja ottaa pitkäkaulankin puolesta:saint:
kunhan joku hoivaa mut sitten kuntoon ...pikkusen voi olla tukka kipee
Liian helpolla päästin tällä kertaa.Ihana..
Harmi ettei sillä oikeestaan oo väliä mitä miul on päällä. Ne vissiinkin on semmoiset illanistumis/saunomisbileet.: /
ootkos ihan kylmiltään lopettamassa vai käytätkö jotain korvikkeita?Huijasin muuten vähän ja poltin vielä viikonloppuna. Viimeinen meni eilen aamulla, joten oon ollut about kaksi päivää täysin tupakatta. Välillä tulee semmosia "nyt on tylsää, menenpä tupakalle... ai niin, en menekään"-hetkiä, mutta nopeasti se unohtuu.
Päiväkahvi on ollut ainoa hetki kun savuketta olis oikeasti kaivannut, mutta ei harmittanut kuitenkaan. Eikä oo edes vituttanut yhtään.