The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heh. Tuli mieleen yhdestä ketjusta kun yks poromies taas annatteli että palstan keskustelut ei voi olla älykkäitä koska mammat täällä ei ole kovin älykkäitä. Koska tää mies viihtyy hyvin usein tässä ketjussa voimme päätellä että hän saa tasoistaan virikettä aivoilleen näistä jutuista.

Kato tissi!!! :popcorn:

Viimeksi muokattu:
Aakoo on ottanu ainakin kaljaa koska se on kertonu ton parveketarinan jo kahdesti tänään.

Laura, mä oon tipattomalla niin jää juhlimiset vähille maaliskuuhun asti :D Mut keväämmällä, tai kesällä, voin sit ottaa vahingon takasin ja juhlia senkin edestä.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
:LOL: Ihana..

Harmi ettei sillä oikeestaan oo väliä mitä miul on päällä. Ne vissiinkin on semmoiset illanistumis/saunomisbileet.: /
Liian helpolla päästin tällä kertaa.:D
Soo juhla eikä mikään jos ei se koko vaatekaappi oo tyhjennetty kasaks siihen lattialla, ja eukko pörrää tukkaa repien sen ympärillä, huutaen että ei mulla oo mitään päälle pantavaa.:D

Huijasin muuten vähän ja poltin vielä viikonloppuna. Viimeinen meni eilen aamulla, joten oon ollut about kaksi päivää täysin tupakatta. Välillä tulee semmosia "nyt on tylsää, menenpä tupakalle... ai niin, en menekään"-hetkiä, mutta nopeasti se unohtuu.
Päiväkahvi on ollut ainoa hetki kun savuketta olis oikeasti kaivannut, mutta ei harmittanut kuitenkaan. Eikä oo edes vituttanut yhtään.

Huijasin muuten vähän ja poltin vielä viikonloppuna. Viimeinen meni eilen aamulla, joten oon ollut about kaksi päivää täysin tupakatta. Välillä tulee semmosia "nyt on tylsää, menenpä tupakalle... ai niin, en menekään"-hetkiä, mutta nopeasti se unohtuu.
Päiväkahvi on ollut ainoa hetki kun savuketta olis oikeasti kaivannut, mutta ei harmittanut kuitenkaan. Eikä oo edes vituttanut yhtään.
ootkos ihan kylmiltään lopettamassa vai käytätkö jotain korvikkeita?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä