Hattaran kuvia mussu.:kiss:pitää ruveta pikkuhiljaa nukkupuuhiin,aikanen herätys.
Öitä :kiss:
Hattaran kuvia.:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30422501:Mä meen ny nukkuu, prkl.
Kaupunki ostaa yksityiseltä hoitopaikkoja.Mitä tarkoittaa "yksityinen päiväkoti, jolla on ostopalvelusopimus -- kaupungin kanssa"?
Olet vain kenties kolkytä vuotta päättelykyvyssäsi pielessä.No päätellen siitä, että pystyt vielä kävelemään nurkkabaariin, veikkaisin ettet voi olla syntynyt ennen maapallon meriä!
Voinkohan mä hakee sieltä paikkaa? Toi olis lähin vuoropäivähoito, ja koti-koulu-kulkemisen kannalta sijainnilta ihan loistava.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422557:Kaupunki ostaa yksityiseltä hoitopaikkoja.
No kolmekymmentä vuotta heittoa noin vanhan ihmisen ollessa kyseessä ei ole aika eikä mikään. Sama kuin joku arvioisi mun iän kaksi minuuttia pieleen.Olet vain kenties kolkytä vuotta päättelykyvyssäsi pielessä.
Jospa olisi aikakoneeksi kutsuttu.
Koitas asettua miehen asemaan.mulle sano yks mies että kun se otti aina yhteyttä tai no useammin kun minä niin sano et tulee just tollanen olo kun hän on aina se joka ottaa yhteyttä.Mutta kun mä sitten ajattelin niin et en voi liikaa ottaa yhteyttä ettei toinen ahdistu. Onneks sitten kuitenkin asia selvis niin et jatkossa yhteydenotto oli molemminpuoleista.
Musta nää yhteydenottto jutut on nykysin ihan kauheen vaikeita..ainakin kun ite mietin ihan hitosti aina et otanko vai enkö ota ja mitä sitten jos se ei vastaa tai jos vastaa jne...
Ymmärtäisin tuon niin, että kaupunki arvioi palveluntarpeen ja antaa maksusitoumuksen kyseiseen paikkaan. Itse olisin kaupunkiin ensin yhteydessä ja kysyisin onko mahdollista saada hoitopaikka tuohon päiväkotiin.Voinkohan mä hakee sieltä paikkaa? Toi olis lähin vuoropäivähoito, ja koti-koulu-kulkemisen kannalta sijainnilta ihan loistava.
Okei.. No häätyy huomenna rimpauttaa ja toivoa parasta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422586:Ymmärtäisin tuon niin, että kaupunki arvioi palveluntarpeen ja antaa maksusitoumuksen kyseiseen paikkaan. Itse olisin kaupunkiin ensin yhteydessä ja kysyisin onko mahdollista saada hoitopaikka tuohon päiväkotiin.
Pidetään peukkuja, että saatte paikan tuosta päiväkodista.Okei.. No häätyy huomenna rimpauttaa ja toivoa parasta.
Hyötyliikunta on ihan kivaa, mutta voin kuvitella millasella fiiliksellä kävelis talvella -20 asteen pakkasilla koti-tarha-koulu-väliä joka olis noin kuusi kilometriä. Kotoa suoraan koululle on reilu kilometri, ja jos pääsis tohon lähimpään vuoropäivähoitoon niin neljän kilometrin päiväkävelyllä selviäis. Vaikka 12km päivässä ei sekään oo niin paha... kesällä.
Ellei saada niin sit otan autoni takas ämpäriltä ja sanon että sortsi, osta oma tai kävele töihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422607:Pidetään peukkuja, että saatte paikan tuosta päiväkodista.
Rakastaapas hassu :heart: :hug:.Ei se äijä rakasta mua enää :'( taidan käydä peiton alle ja itkeä itseni uneen.
No okei ei tartte rakastaa, vähän jos tykkäis niin riittäisAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422659:Rakastaapas hassu :heart: :hug:.
:O saletisti tsadilainen lukee palstaa .No okei ei tartte rakastaa, vähän jos tykkäis niin riittäis
Mut kyllä mä taidan käydä nukkumaan, ko kauan odotettu hyvän yön viesti on saapunut. Tuitui! Hy.
Mikä siin muuten on, et aina miehen pitää olla kova jätkä?No kolmekymmentä vuotta heittoa noin vanhan ihmisen ollessa kyseessä ei ole aika eikä mikään. Sama kuin joku arvioisi mun iän kaksi minuuttia pieleen.