Mä luulin sen tarkoittavan kivikasaa :ashamed:no okei, sen arvasin että liittyy vesistöihin
Ei mun missään entisessä kämpässä oo pistorasiat välkkyny :Osähähtää se maadoitetussakin rasiassa ihan samalla lailla
et ehkä vaan oo hoksannu?Ei mun missään entisessä kämpässä oo pistorasiat välkkyny :O
Juu, tämän tiedän. Silti se maa on taulussa kytketty nollajohdon kans samaan kiskoon. Ei sitä maata kauheen kaukaa kuljeteta, se löytyy käyttökohteen kivijalan ympärille kaivettuna ja lähimmässä muuntajassa sama juttu.se maa ei ole mukana siinä virtapiirissä joten sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä
maa on vaan eristeen pettämistä varten
Se äännähti ko laitoin johdon kiinni, mutta ei siitä sen jälkeen oo mitään kuulunu.et ehkä vaan oo hoksannu?
mutta niin tai näin, pikku sähähys ei haittaa mitään kunhan se vaan ei jää sähisemään
No tää on niit asioita joista mä oon oikeesti koko aikuisikäni toivonu tietäväni paremmin.en jaksa alkaa sun kaa kun sää kummiski tiedät aina kaiken parhaiten
Sie olit vikkelä likka...ja taas paikalla...sekä peitonkurtturuttupainaumatkin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30408257:Sie olit vikkelä likka
en uso...En mä kaikkia väittelyitä tahdo voittaa. Useimmiten tahdon oppia, että voisin taas olla aina oikeassa.
Eteläpohojalaanen väittely;en uso
Pussilakanallekkin lienee pikaset riittää. Ajan kanssa sitten joutaa patjan kanssa painia .
...öh...noh...pussilakanan vuoro tainnee olla hitusen myöhemmin :snotty:
Mutta nyt olo on taas kuin sähköjäneksellä kun olikin niin huikean hyvä satutäti monotonisella äänellänsä - taisin urvahtaa ite ennen kuin nukutettavat - että ei tartte vissiin unikuvia ootella vähään aikaan...
Ankeutuksellinen aamu siintää jälleen edessä, hip heijaa
...no, onhan se patja tosin aivan eri kaliiperiakin ...jotta sitä aikaa siis :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30408292:Pussilakanallekkin lienee pikaset riittää. Ajan kanssa sitten joutaa patjan kanssa painia .
Jos vaihtoehdot on BB tai jääpuikko takapuolessa, niin kandee valita jälkimmäinen. Se sulaa nopeasti.Plääh, tai sitten en mene. Tuohan oli jo alkanu enkä haluis kesken alottaa. Hmm, roikunko sitten täällä vielä hetken..
Se olisi paikat kunnossa siis.Meikä sai lamput kattoon! Jeah!
Anteeks :ashamed:en jaksa alkaa sun kaa kun sää kummiski tiedät aina kaiken parhaiten
Joo, nyt on hyvä kotiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30408327:Se olisi paikat kunnossa siis.
HöpöhöpöJos vaihtoehdot on BB tai jääpuikko takapuolessa, niin kandee valita jälkimmäinen. Se sulaa nopeasti.