Mulla on asuntolaina ja ei ole Lotossakaan onnistanut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30407971:Siulla on hieno asenne :hug:.
Mulla on asuntolaina ja ei ole Lotossakaan onnistanut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30407971:Siulla on hieno asenne :hug:.
Mulla on asuntolaina ja ei ole Lotossakaan onnistanut.
pyydä apua lauralta, se vois opastaa kuppeja. luulen että kupit tottelevatAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30407938:Olisihan se mukavaa, mutta totaalisen epärealistista. Siksipä valitsen itse puhtaan kupin ja astiat.
Ja jos Laura osaa vielä opettaa tämän puhtaalle kupillepyydä apua lauralta, se vois opastaa kuppeja. luulen että kupit tottelevat
Olen aina ollu sitä mieltä, että se on hyvä juttu milloin naisessa on munaa.pakko tunnustaa että toffeella on asenne kohillaan
aika äijjä
Kunhan se on omaOlen aina ollu sitä mieltä, että se on hyvä juttu milloin naisessa on munaa.
Näin se nyt näyttäisi menevän. Jokainen tsäänssi on mahdollisuusHopeanamitukselle - :hug:...sullako pukkaa uusia aluevaltauksia? Ei muuta kuin tsemppionnenpotkut simpsakalle pepullesi sekä runsaasti eteenpäinpuskevaa myötätuulta . Yksi ovi kun sulkeutuu, niin se antaa vain tilaa sille toiselle avautuvalle
- siellä on nykäsmattisen kuolemattomat lausahdukset hallussa, oikein hjuvaNäin se nyt näyttäisi menevän. Jokainen tsäänssi on mahdollisuus
Mä järkytyin muutaman tunnin tupakoimattomuuden jälkeen parvekereissua, siellä oli saatana lunta! En ehkä lopetakaan polttamista, tiiä mikä luonnonmullistun iskee ko selkänsä kääntää.
Joku muukin tykkää sanaleikeistä.Kunhan se on oma
Selityksen makua...:snotty:Mä järkytyin muutaman tunnin tupakoimattomuuden jälkeen parvekereissua, siellä oli saatana lunta! En ehkä lopetakaan polttamista, tiiä mikä luonnonmullistun iskee ko selkänsä kääntää.
Eläpä muuta sano! Kovasti jo polttelee päästä kunnolla lumihommeleita tekemään ja nauttimaan talven riemuista.kyllä näiltä vuosin saa jo ollakkin lunta ja mielellään reilusti
laskettelukausihan tässä pitäs päästä avaamaan
Mitä se routamisu oikein kirjoittaa???Eläpä muuta sano! Kovasti jo polttelee päästä kunnolla tekemään ja nauttimaan riemuista.
Mutta - ei tämä ole kuin yhden yön juttu :snotty:....huomenna päivällä jo litisee ja lotisee ja ei tietoakaan, ei sitä tosin ole nytkään kun tossa vaan köllöttelee
Vaan hengissä selvisit ja varmasti oikein mallikkaasti :hug:.Olipa muuten päivä tänään..meinas alkaa ahistamaan ihan oikeasti.
Kassalle jouduin ja porukkaa lappas varmaan 50hlö enempi mitä normaalisti, rahasta siinä sitten kun en oikeen handlaa sitä kassakonetta ja hirveesti (vieraita) ihmisiä joka puolella :ashamed: