Awww tui tui :heart:Joo, nyt on hyvä koti
tsadilaishemmo kävi asentamassa, tui.
Awww tui tui :heart:Joo, nyt on hyvä koti
tsadilaishemmo kävi asentamassa, tui.
Hyvin joudat vielä, ei mitään paniikkia .Ei hitto, sehän on isänpäiväkin sunnuntaina. Voi kökkö, ei miul oo iskälle mitään.
Ei se oikeen kukista välitä mut pitää jotain koittaa keksiä.Hyvin joudat vielä, ei mitään paniikkia .
Viet vaikka kukkakimpun.
Mä vien omalleni kynttilän :heart:
Katsoin tänään 5 min bb:tä. Kadun. En haluaisi nähdä ensi yönä painajaisia.Jos vaihtoehdot on BB tai jääpuikko takapuolessa, niin kandee valita jälkimmäinen. Se sulaa nopeasti.
...elä stressaa, ajatus se kaikkein tärkein on . Kortti ja laadukasta suklaata tai ihan vaikka käyminen ja kunnon ison halauksen antaminen. Sä voit sen tehdä, mä en.Ei se oikeen kukista välitä mut pitää jotain koittaa keksiä.
Oon viimesimmiksi joululahjoiksi neulonu sille sukat ja kaulurin. Täks jouluksikaan en taija ehtiä neulomaan mitään.
Nuku hyvin :kiss:No katoin nyt kuitenkin pätkiä siitä BB:stä ja NYT lähen nukkumaan.
Öitä siis!
:hug:: /Sä voit sen tehdä, mä en.
Mutta mielessäni ja hengessäni teen niin :heart:
Hanki papukaija, niin joudut huutamaan vähemmän. papukaija hoitelee pian homman, kun vaan koulutat sen.Nyyrikki suunnittelee. Se istuu pakastimen päällä ja arvioi onnistuisko hyppäämään kirjahyllyn päälle. Jos onnistuu niin huudan ihan täysilä sille vittua ja saatanaa, jemmasin meinaan istuttamani tammen taimet sinne että raukkaparat saa kasvaa rauhassa.
No höpön höpö :hug:...mai pääd, enpä osannut ajatella sitä pahasti kun kirjoitin :| enkä sitä siten todellakaan tarkoittanut, kunhan laitoin.:hug:: /
Nyt tuntuu tyhmältä ees valittaa tämmösestä.
Aivan varmasti kokeilee onneaan jossain vaiheessa .Nyyrikki suunnittelee. Se istuu pakastimen päällä ja arvioi onnistuisko hyppäämään kirjahyllyn päälle. Jos onnistuu niin huudan ihan täysilä sille vittua ja saatanaa, jemmasin meinaan istuttamani tammen taimet sinne että raukkaparat saa kasvaa rauhassa.
Hmm, totteliskohan puolikaskin sitä paremmin..Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30408411:Hanki papukaija, niin joudut huutamaan vähemmän. papukaija hoitelee pian homman, kun vaan koulutat sen.
Wauuu - kuulostaa aivan huikealta kokemukselta sekä elämykseltä ja laatuajalta :heart:! Tuolla tavalla saa paikasta kuin paikasta paljon irti, nauttikaa!:heart: keksittiin ton poijjaan kansa, jotta vuokrataan mopottimet ja lähtään road tripille. Takana lähes 600km, pikkukylässä jossain lähellä Sevillaa (en osaa lausua enkä kirjoittaa paikan nimeä), iltapalaa nassuun, unta kuulaan ja suattaapa olla että kävästään tässä lähipäivinä Portugalin puolella. Jäbä palaa Suomeen ja töihin maanantaina joten siihen asti on aikaa
Niin loppuu,Inanna, se loppuu aamusavuihin.
Täällon jtn räntäpjaskaa, epäjee. Kotimatka on varmaan ihana aamulla.Tääl on paljon lunta,
Jeeee!