The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Me askarreltiin eilen puolikkaan kanssa isänpäiväkortit ukille, isopapalle ja ämpärille. Ukin ja isopapan kortit lähti postissa, ja ämpäri saa omansa huomenna matkaan. En mäkään ketään lahjo, ja oon viikonlopun ihan vaan ittekseni kotona, ah.
 
...meillä on ipanaiset tehneet korttinsa ja vellokset suunnittelevat yhdessä lahjusta, tyttö sanoi tässä laittavansa isälleen aamupalan ja tarjoilevansa sen sitten sänkyyn :heart:

Mä loihdin jumalaisen aterian alkupaloineen, pääruokineen ja jälkkäreineen kaikkineen kuten aina :p ja...toi lahjuspuoli on hiukan diipadaapa- osastolla, että laitanko nyt pakettiin vai joulupunkin konttiin...tai sitten kehittelen jotain aivan muuta ex tempore :D

...sikäli mikäli itse juhlakalu sattuu edes paikalla olemaankaan mutta se selviää kyllä
 
Ei se oikeen kukista välitä mut pitää jotain koittaa keksiä.
Oon viimesimmiksi joululahjoiksi neulonu sille sukat ja kaulurin. Täks jouluksikaan en taija ehtiä neulomaan mitään.
...elä stressaa, ajatus se kaikkein tärkein on :). Kortti ja laadukasta suklaata tai ihan vaikka käyminen ja kunnon ison halauksen antaminen. Sä voit sen tehdä, mä en.

Mutta mielessäni ja hengessäni teen niin :heart:
 
Nyyrikki suunnittelee. Se istuu pakastimen päällä ja arvioi onnistuisko hyppäämään kirjahyllyn päälle. Jos onnistuu niin huudan ihan täysilä sille vittua ja saatanaa, jemmasin meinaan istuttamani tammen taimet sinne että raukkaparat saa kasvaa rauhassa.
 
sähköpaimenkoira harmaana
Nyyrikki suunnittelee. Se istuu pakastimen päällä ja arvioi onnistuisko hyppäämään kirjahyllyn päälle. Jos onnistuu niin huudan ihan täysilä sille vittua ja saatanaa, jemmasin meinaan istuttamani tammen taimet sinne että raukkaparat saa kasvaa rauhassa.
Hanki papukaija, niin joudut huutamaan vähemmän. :) papukaija hoitelee pian homman, kun vaan koulutat sen.
 
:hug:: /
Nyt tuntuu tyhmältä ees valittaa tämmösestä.
No höpön höpö :D :hug:...mai pääd, enpä osannut ajatella sitä pahasti kun kirjoitin :| enkä sitä siten todellakaan tarkoittanut, kunhan laitoin.

Pyh ja pah, tottahan toki tommoset lahja- asiat aiheuttavat päänvaivaa ihan jokaiselle, koska haluaa muistaa edes jotenkin sitä läheistä ihanaa tärkeää ihmistä :). Kyllä sä jotain kivaa keksit kuitenkin, vaikka nyt tuntuu siltä ettet varmasti. Paniikki tekee ihmeitä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30408411:
Hanki papukaija, niin joudut huutamaan vähemmän. :) papukaija hoitelee pian homman, kun vaan koulutat sen.
Hmm, totteliskohan puolikaskin sitä paremmin..


Papukaijasta tuli muuten mieleen ko puolikkaalla on semmonen käsinukkepöllö, ja ko oon välillä höpötelly se käsinukke kädessä lapsoselle niin se on totellu. Vois huomenna kokeilla saisko sen avulla ruokailuja ja muita juttuja sujumaan paremmin.
 
:heart: keksittiin ton poijjaan kansa, jotta vuokrataan mopottimet ja lähtään road tripille. Takana lähes 600km, pikkukylässä jossain lähellä Sevillaa (en osaa lausua enkä kirjoittaa paikan nimeä), iltapalaa nassuun, unta kuulaan ja suattaapa olla että kävästään tässä lähipäivinä Portugalin puolella. Jäbä palaa Suomeen ja töihin maanantaina joten siihen asti on aikaa
 
:heart: keksittiin ton poijjaan kansa, jotta vuokrataan mopottimet ja lähtään road tripille. Takana lähes 600km, pikkukylässä jossain lähellä Sevillaa (en osaa lausua enkä kirjoittaa paikan nimeä), iltapalaa nassuun, unta kuulaan ja suattaapa olla että kävästään tässä lähipäivinä Portugalin puolella. Jäbä palaa Suomeen ja töihin maanantaina joten siihen asti on aikaa
Wauuu - kuulostaa aivan huikealta kokemukselta sekä elämykseltä ja laatuajalta :heart:! Tuolla tavalla saa paikasta kuin paikasta paljon irti, nauttikaa!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä