Kannattaa myös sitoa jesarilla tuoliin kiinni. Siiiiitten katsot lasta silmiin ja kysyt......Hyvä idea. Kuonokopan lisäksi vois laittaa pakkopaidan.
.....mitä sulle Petteri kuuluu?
Kannattaa myös sitoa jesarilla tuoliin kiinni. Siiiiitten katsot lasta silmiin ja kysyt......Hyvä idea. Kuonokopan lisäksi vois laittaa pakkopaidan.
Muista tulla sitten tekemään aloitus, jossa paheksut kaikkia niitä (=meitä muita) pösilöitä, jotka vaan siirtyivät pisteestä a kohteeseen b ihan normisti. Vaikka ojanpenkereellä oli puita ja louhikoita. Viddy. Oikeesti, rupesi korpeamaan ja kierrokset nousemaan sen verran, että piti laittaa kone kokonaan kiinni. Siihen päälle vielä paulamummo. Saakeli.Pitänee lähteä hakemaan typy koulusta. Haenkin sen koiran kanssa kävellen. Tuijotan sitä lasta silmiin koko matkan ja olen ihan todella läsnä joka solulla. Kehun sen kepeitä askeleita ja tuulessa hulmuavia hiuksia. Rakennetaan nääs itsetuntoa teinivuosia varten.
Kannattaa myös sitoa jesarilla tuoliin kiinni. Siiiiitten katsot lasta silmiin ja kysyt......
Kannattaa myös sitoa jesarilla tuoliin kiinni. Siiiiitten katsot lasta silmiin ja kysyt......
Vitulla päähän?Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256605:Muista tulla sitten tekemään aloitus, jossa paheksut kaikkia niitä (=meitä muita) pösilöitä, jotka vaan siirtyivät pisteestä a kohteeseen b ihan normisti. Vaikka ojanpenkereellä oli puita ja louhikoita. Viddy. Oikeesti, rupesi korpeamaan ja kierrokset nousemaan sen verran, että piti laittaa kone kokonaan kiinni. Siihen päälle vielä paulamummo. Saakeli.
En keksinyt vielä mitään hyvää nimimerkkiä, mikähän olis mahdollisimman ärsyttävä? Rakkauden ammattilainen? Läsnäolon kuningatar? Nainenkokonainen?
Ehdotuksia?
Täydellinen äiti ja nainenAlkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256605:Muista tulla sitten tekemään aloitus, jossa paheksut kaikkia niitä (=meitä muita) pösilöitä, jotka vaan siirtyivät pisteestä a kohteeseen b ihan normisti. Vaikka ojanpenkereellä oli puita ja louhikoita. Viddy. Oikeesti, rupesi korpeamaan ja kierrokset nousemaan sen verran, että piti laittaa kone kokonaan kiinni. Siihen päälle vielä paulamummo. Saakeli.
En keksinyt vielä mitään hyvää nimimerkkiä, mikähän olis mahdollisimman ärsyttävä? Rakkauden ammattilainen? Läsnäolon kuningatar? Nainenkokonainen?
Ehdotuksia?
Voi mä unohdin! Ja nyt on liian myöhäistä jo... Snif.. Pitää sitten kiukutella väsyneenä koko ilta.Piti vetästä päikkärit.
:hug:Voi mä unohdin! Ja nyt on liian myöhäistä jo... Snif.. Pitää sitten kiukutella väsyneenä koko ilta.
Miesparka..Pitää odottaa sopivaa kiukunkohdetta. Niin eipä tässä me kauaa kun mies kotiutuu töistä
Se on tottunutMiesparka..
Epäfemiini kylmäkköAlkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256876:Hyviä ehdotuksia! Kyllä sen nikin pitää olla jotain törkeää, niin epänaisellista että mies1 paskoo hameensa. Kun täällä ei liiemmin moderoidakaan... Kaikkimodetvittuun?
Jotkut modet palstailee täällä. Älä ny kuitenkaan mitä tahansa nikkiä tee.Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256876:Hyviä ehdotuksia! Kyllä sen nikin pitää olla jotain törkeää, niin epänaisellista että mies1 paskoo hameensa. Kun täällä ei liiemmin moderoidakaan... Kaikkimodetvittuun?
No sitten. :xmas:Se on tottunut
Miksi?Vois lopettaa palstailun.
Hmm.. mites olis ilmaa pölyllä ja hiekkaa koirankarvoilla?Mitähän hyvää ruoka tekisi ei mistään aineksista.. On se perkele kun mies ei voi käydä kaupassa vaikka minä olen kotona joutilaana :kieh: