The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyssäri
Pitänee lähteä hakemaan typy koulusta. Haenkin sen koiran kanssa kävellen. Tuijotan sitä lasta silmiin koko matkan ja olen ihan todella läsnä joka solulla. Kehun sen kepeitä askeleita ja tuulessa hulmuavia hiuksia. Rakennetaan nääs itsetuntoa teinivuosia varten.
:D Muista tulla sitten tekemään aloitus, jossa paheksut kaikkia niitä (=meitä muita) pösilöitä, jotka vaan siirtyivät pisteestä a kohteeseen b ihan normisti. Vaikka ojanpenkereellä oli puita ja louhikoita. Viddy. Oikeesti, rupesi korpeamaan ja kierrokset nousemaan sen verran, että piti laittaa kone kokonaan kiinni. Siihen päälle vielä paulamummo. Saakeli.

En keksinyt vielä mitään hyvää nimimerkkiä, mikähän olis mahdollisimman ärsyttävä? Rakkauden ammattilainen? Läsnäolon kuningatar? Nainenkokonainen?
Ehdotuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256605:
:D Muista tulla sitten tekemään aloitus, jossa paheksut kaikkia niitä (=meitä muita) pösilöitä, jotka vaan siirtyivät pisteestä a kohteeseen b ihan normisti. Vaikka ojanpenkereellä oli puita ja louhikoita. Viddy. Oikeesti, rupesi korpeamaan ja kierrokset nousemaan sen verran, että piti laittaa kone kokonaan kiinni. Siihen päälle vielä paulamummo. Saakeli.

En keksinyt vielä mitään hyvää nimimerkkiä, mikähän olis mahdollisimman ärsyttävä? Rakkauden ammattilainen? Läsnäolon kuningatar? Nainenkokonainen?
Ehdotuksia?
Vitulla päähän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256605:
:D Muista tulla sitten tekemään aloitus, jossa paheksut kaikkia niitä (=meitä muita) pösilöitä, jotka vaan siirtyivät pisteestä a kohteeseen b ihan normisti. Vaikka ojanpenkereellä oli puita ja louhikoita. Viddy. Oikeesti, rupesi korpeamaan ja kierrokset nousemaan sen verran, että piti laittaa kone kokonaan kiinni. Siihen päälle vielä paulamummo. Saakeli.

En keksinyt vielä mitään hyvää nimimerkkiä, mikähän olis mahdollisimman ärsyttävä? Rakkauden ammattilainen? Läsnäolon kuningatar? Nainenkokonainen?
Ehdotuksia?
Täydellinen äiti ja nainen

:saint:
 
...mutta, mä seuraan (Laura)n jalanjäljissä ja poistun antamaan pyyteetöntä ja kaiken kattavaa läsnäoloani tälle huushollille ja myöhemmin myös kaikille ihanaisille ipanoilleni kun kotiutuvat....mies saa luvan tyytyä täydelliseen puhelinsek...keskusteluun :xmas: :D

Pimpeli pompeli vaan - kyllä me osataan, näillä eväillä kattamaan tätä loppu päivää :)! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
kyssäri
Hyviä ehdotuksia! Kyllä sen nikin pitää olla jotain törkeää, niin epänaisellista että mies1 paskoo hameensa. Kun täällä ei liiemmin moderoidakaan... Kaikkimodetvittuun?
 
Spencer Hastings
Toi fugin dc-fix ei oikein taivu pyöreisiin kulmiin? Sit en voi tuunata mun keittiön puuosia, ja tää ruokapöytäkin on pyöreekulmainen. Eikä mulla oo hiustenkuivaajaa, se vinkki jollain oli blogissa :(
 
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256876:
Hyviä ehdotuksia! Kyllä sen nikin pitää olla jotain törkeää, niin epänaisellista että mies1 paskoo hameensa. Kun täällä ei liiemmin moderoidakaan... Kaikkimodetvittuun?
Jotkut modet palstailee täällä. Älä ny kuitenkaan mitä tahansa nikkiä tee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä