The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256876:
Hyviä ehdotuksia! Kyllä sen nikin pitää olla jotain törkeää, niin epänaisellista että mies1 paskoo hameensa. Kun täällä ei liiemmin moderoidakaan... Kaikkimodetvittuun?
höh, mulla melkeen tuli mieleen että yritän keksiä jotain kuplivan hedelmäistä jonka nähdessään olkiukko aina laukeais
 
Mun dietti meni taas ihan vituiks tänää. Kyllästyttää jo koko juttu, enkä oo ku reilu pari viikkoa vasta saanu sitä noudatettua, muutamilla lipsumisilla :LOL: Toki tää tilanne vaatii osansa, mutta silti.

3 viikkoa ja mä saan avaimet mut uuteen kotiin. Niin kauan joutuu oottaan vielä, toisaalta, niin nopeesti pitäis pakata.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30256973:
Mun dietti meni taas ihan vituiks tänää. Kyllästyttää jo koko juttu, enkä oo ku reilu pari viikkoa vasta saanu sitä noudatettua, muutamilla lipsumisilla :LOL: Toki tää tilanne vaatii osansa, mutta silti.

3 viikkoa ja mä saan avaimet mut uuteen kotiin. Niin kauan joutuu oottaan vielä, toisaalta, niin nopeesti pitäis pakata.
3 viikkoahan on runsaasti aikaa pakata, yleensä se kannattaa aloittaa vasta viikkoa aikaisemmin koska kaikkea voi tarvita viime hetkilläkin. Se vituttaa sit kahta kauheammin kun oot pakannut jonkin asian liian aikaisin etkö löydä sitä laatikkohelvetistä sillon kuin tarttisit.
 
Spencer Hastings
Mun talossa on leipova kummitus. Kävelin keittiöön ja kun käännyin tullakseni takaisin olkkariin, niin tällanen leivinpaperijono odotti selän takana? Ja leivinpaperi on laatikossa, joka oli siinä mun vieressä kun menin hanalle :D

MIKSI



Ja en tietenkään saa noita takas rullaksi ja boksiinsa....
 
3 viikkoahan on runsaasti aikaa pakata, yleensä se kannattaa aloittaa vasta viikkoa aikaisemmin koska kaikkea voi tarvita viime hetkilläkin. Se vituttaa sit kahta kauheammin kun oot pakannut jonkin asian liian aikaisin etkö löydä sitä laatikkohelvetistä sillon kuin tarttisit.
Öö, tota tällä tavaramäärällä (lähes kaikki mun) on oikeesti alotettava se pakkaus ajoissa. T, kuitenkin jää tähän, joten en usko siihen tilanteeseen, että pakkaisin jotain, jota tarvis ihan väkisin sinä aikana kun ne on laatikoissa, eiköhän T:ltä sitte löydy sellainen. :)
 
Spencer Hastings
Heja Sverige!
Kammottava harmaa ja naarmuisa lauta sai väriä. Pitäis saada mattoveitsi niin sais noi röpelöt reunat vielä tasotettua.. toi oikein hohkaa tota keltasuutta :D Varautumista talveen!

 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä