kahvikirahvi
Kyllästyttää.Miksi?
Kyllästyttää.Miksi?
höh, mulla melkeen tuli mieleen että yritän keksiä jotain kuplivan hedelmäistä jonka nähdessään olkiukko aina laukeaisAlkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256876:Hyviä ehdotuksia! Kyllä sen nikin pitää olla jotain törkeää, niin epänaisellista että mies1 paskoo hameensa. Kun täällä ei liiemmin moderoidakaan... Kaikkimodetvittuun?
No hei, nuita aineita meillä kyllä ois!Hmm.. mites olis ilmaa pölyllä ja hiekkaa koirankarvoilla?
Minuakin vois panna, kiitos :vampire:Panin kahvia tulemaan.
Ethän kokonaan häviä?Kyllästyttää.
No voi hitto. Just meinasin innostua.hitto mikä typo!!!!!
Minullekin siiiiiis......
Kiitti!No voi hitto. Just meinasin innostua.
Kahvia, ole hyvä.
Täällä vaan pannaan kahvia:wave: what up bitches!
3 viikkoahan on runsaasti aikaa pakata, yleensä se kannattaa aloittaa vasta viikkoa aikaisemmin koska kaikkea voi tarvita viime hetkilläkin. Se vituttaa sit kahta kauheammin kun oot pakannut jonkin asian liian aikaisin etkö löydä sitä laatikkohelvetistä sillon kuin tarttisit.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30256973:Mun dietti meni taas ihan vituiks tänää. Kyllästyttää jo koko juttu, enkä oo ku reilu pari viikkoa vasta saanu sitä noudatettua, muutamilla lipsumisilla Toki tää tilanne vaatii osansa, mutta silti.
3 viikkoa ja mä saan avaimet mut uuteen kotiin. Niin kauan joutuu oottaan vielä, toisaalta, niin nopeesti pitäis pakata.
Kun ei ole muuta pantavaa.Täällä vaan pannaan kahvia
Tuskin, mutta tauko tekis ihan hyvää.Ethän kokonaan häviä?
Minä pidin kesän taukoa (olen olen pitänyt vuodenkin välillä). Tekee hyvää kun jutut alkaa puuduttaa. Sitten on taas "uusia juttuja" kun tulee takas =)Tuskin, mutta tauko tekis ihan hyvää.
Aaa, mä panin jo tänään :xmas:Täällä vaan pannaan kahvia
Kirahvi jutteli just muualla croissanteista, ja pyysinkin jos kummitus vois samalla leipasta gluteenittomia juustocroisantteja. Katotaan heräänkö sitten aamulla tulipaloon vai tuoreisiin lämpimäisiin.Aika mysteeri tuo paperi :O käske tehdä jotain hyvää, sen kummituksen..
Öö, tota tällä tavaramäärällä (lähes kaikki mun) on oikeesti alotettava se pakkaus ajoissa. T, kuitenkin jää tähän, joten en usko siihen tilanteeseen, että pakkaisin jotain, jota tarvis ihan väkisin sinä aikana kun ne on laatikoissa, eiköhän T:ltä sitte löydy sellainen.3 viikkoahan on runsaasti aikaa pakata, yleensä se kannattaa aloittaa vasta viikkoa aikaisemmin koska kaikkea voi tarvita viime hetkilläkin. Se vituttaa sit kahta kauheammin kun oot pakannut jonkin asian liian aikaisin etkö löydä sitä laatikkohelvetistä sillon kuin tarttisit.
Joku vihjaa että pitäs leipoa?Mun talossa on leipova kummitus. Kävelin keittiöön ja kun käännyin tullakseni takaisin olkkariin, niin tällanen leivinpaperijono odotti selän takana? Ja leivinpaperi on laatikossa, joka oli siinä mun vieressä kun menin hanalle
MIKSI
Ja en tietenkään saa noita takas rullaksi ja boksiinsa....
Tuttu tunne..:snotty:Tuleeks joku pan.. pesee mun selän? Miten tästä pääsee suihkuun? Perse jäi kiinni sohvaan. :snotty: