mulla vois olla sulle ojankaivuutaSisäilma allergia. Ulkona voi olla :vampire:
saisit olla meleko taajaan ulukona
mulla vois olla sulle ojankaivuutaSisäilma allergia. Ulkona voi olla :vampire:
Saa tänne harmaanakin tulla. Tervetuloa.Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256127:Sorry, kehtaako joku vastata: Onko ketju paikka johon ei voi tulla harmaana?
(Etsin pakopaikkaa mies1:stä - käykö se täällä? Ja siitä ilosta olen jopa valmis rekkautumaan...).
Saa olla harmaana ketjussa. =)Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256127:Sorry, kehtaako joku vastata: Onko ketju paikka johon ei voi tulla harmaana?
(Etsin pakopaikkaa mies1:stä - käykö se täällä? Ja siitä ilosta olen jopa valmis rekkautumaan...).
Kiitos, tulisin mielelläni mut ku on mentävä sinne töihin..mulla vois olla sulle ojankaivuuta
saisit olla meleko taajaan ulukona
Niinkun esimerkiksi jonkun kärkkään kommentin vuoksijo vain saa olla harmaana, harmaillaanhan me joskus itekki jos ei jostain syystä pääse kirjaantumaan
Pitääkö sen takia harmautua? :xmas:Niinkun esimerkiksi jonkun kärkkään kommentin vuoksi
Enmätiiä. Minä en koskaan kirjaudu ulos kun en muista sitten salasanaa. Kesän olin tauolla ja sillonkin piti pyytää uusi salasana. Ei pieneen päähän mahdu kun pankkitunnus ja kotiosoite.. :snotty:Pitääkö sen takia harmautua? :xmas:
...anna sille äkkiä pakasteesta piparkakkutaikinaa kätösiin, on ainakin vähän aikaa hiljaksiin...:hug: - mikä siellä nyt kiljututtaa? Päikkäreitä vailla? Kipeäksi tulossa? Huomionhakuisuutta? Koeta jaksaa...Miten saada tuo pian 3-vuotias lopettamaan kiljumisen? Hajoo pää... |O
Mun palstaura alkoi provoilemalla Mut ihan nimimerkillä.mää tunnustan että oon joskus provoillu harmaana mutta vaan isommalla puolen
täällä oon aina tunnistettavissa ja jos oon ollu harmaana niin oon laittanu "ruutis" tjsp
Kiljuu kaikesta mahdollisesta. Kiljuu, kun juoksevat/remuavat veljen kanssa. Kiljuu, kun tappelevat. Kiljuu, kun loukkaa. Kiljuu, kun ei saa tahtoaan läpi. :headwall:...anna sille äkkiä pakasteesta piparkakkutaikinaa kätösiin, on ainakin vähän aikaa hiljaksiin...:hug: - mikä siellä nyt kiljututtaa? Päikkäreitä vailla? Kipeäksi tulossa? Huomionhakuisuutta? Koeta jaksaa...
Sano sille, että jos et lopeta tota turhaa kiljumista niin myyn sut Botswanaan.Miten saada tuo pian 3-vuotias lopettamaan kiljumisen? Hajoo pää... |O
Aaaa...se oma ihanainen kova ääni ...Kiljuu kaikesta mahdollisesta. Kiljuu, kun juoksevat/remuavat veljen kanssa. Kiljuu, kun tappelevat. Kiljuu, kun loukkaa. Kiljuu, kun ei saa tahtoaan läpi. :headwall:
Pitäis kaiketi. Toinen, mikä ottaa päähän, on vaatteiden/kankaiden (pussilakana, tyynyliina, sohva...) pureminen rikki asti, kun suuttuu. :headwall:Aaaa...se oma ihanainen kova ääni ...
Pitäsköhän sunkin ruveta siellä hihkumaan
Kuonokoppa?Pitäis kaiketi. Toinen, mikä ottaa päähän, on vaatteiden/kankaiden (pussilakana, tyynyliina, sohva...) pureminen rikki asti, kun suuttuu. :headwall:
Muoks. Niin ja tavaroiden paiskominen/oven kiinni paiskaaminen myös suuttuessa.
Miten niin tempperamenttinen tapaus?
Pitänee lähteä hakemaan typy koulusta. Haenkin sen koiran kanssa kävellen. Tuijotan sitä lasta silmiin koko matkan ja olen ihan todella läsnä joka solulla. Kehun sen kepeitä askeleita ja tuulessa hulmuavia hiuksia. Rakennetaan nääs itsetuntoa teinivuosia varten.
Hyvä idea. Kuonokopan lisäksi vois laittaa pakkopaidan.Kuonokoppa?