The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyssäri
Sorry, kehtaako joku vastata: Onko ketju paikka johon ei voi tulla harmaana?
(Etsin pakopaikkaa mies1:stä - käykö se täällä? Ja siitä ilosta olen jopa valmis rekkautumaan...).
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256127:
Sorry, kehtaako joku vastata: Onko ketju paikka johon ei voi tulla harmaana?
(Etsin pakopaikkaa mies1:stä - käykö se täällä? Ja siitä ilosta olen jopa valmis rekkautumaan...).
Saa tänne harmaanakin tulla. Tervetuloa.
 
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;30256127:
Sorry, kehtaako joku vastata: Onko ketju paikka johon ei voi tulla harmaana?
(Etsin pakopaikkaa mies1:stä - käykö se täällä? Ja siitä ilosta olen jopa valmis rekkautumaan...).
Saa olla harmaana ketjussa. =)
 
...vai vielä eteerisen kuplivaisia :D!

Juujuu, ollaanhan me kaarevia ja hedelmällisiä ja pirskahtelevaisia, toisinaan jätämme kirpsakan jälkimaun, mutta aina meijen seuraan vain hakeudutaan :rolleyes: :D

Täältä ilmottautuu yksi eteerinen, joka ihmettelee, että mitä on tapahtunut mun jemmapaikoille, kun ne eivät tätä nykyä jemmaile sitten näemmä niin mitään eikä ainakaan semmoisia tuiki tärkeitä juttuja, ja minne mahdollisesti on ne mun tärkeät jutut sitten hipsineet, kerran eivät ole siellä mun armaassa jemmapaikassa sitten viihtyneet :snotty: - voi morjens vaan, en siivoa ennää ikinä :D
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura) ja IhQ
...jaa, konekin rupes näemmä jumiutumaan vai liekkö imuroi itteensä sitten tehokkaasti noi kaikki hiekkalaatikon hiekat :rolleyes:...

Jopas jopas on tämä keskiviikko kipakan oloista...pitäsköhän tästä kuitenni liueta poies, kun ei sitä sittenkään mitenkään osaa niin missään olla laadukkaassa vuorovaikutuksellisessa suhteessa niin kenenkään kanssa, läsnäolemisesta nyt puhumattakaan :snotty:.....;)
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Spencer Hastings
mää tunnustan että oon joskus provoillu harmaana mutta vaan isommalla puolen

täällä oon aina tunnistettavissa ja jos oon ollu harmaana niin oon laittanu "ruutis" tjsp
Mun palstaura alkoi provoilemalla :D Mut ihan nimimerkillä.

Sitten tein nimimerkin joka olin minä. Ja muut nimimerkit senkin jälkeen on ollut vain minä. Harmaana ei jaksa enää, ellei ole jotain todella henkilökohtaista ja arkaa sanottavaa.
 
...anna sille äkkiä pakasteesta piparkakkutaikinaa kätösiin, on ainakin vähän aikaa hiljaksiin...:hug: - mikä siellä nyt kiljututtaa? Päikkäreitä vailla? Kipeäksi tulossa? Huomionhakuisuutta? Koeta jaksaa...
Kiljuu kaikesta mahdollisesta. Kiljuu, kun juoksevat/remuavat veljen kanssa. Kiljuu, kun tappelevat. Kiljuu, kun loukkaa. Kiljuu, kun ei saa tahtoaan läpi. :headwall:
 
Aaaa...se oma ihanainen kova ääni :D...

Pitäsköhän sunkin ruveta siellä hihkumaan :rolleyes:
Pitäis kaiketi. Toinen, mikä ottaa päähän, on vaatteiden/kankaiden (pussilakana, tyynyliina, sohva...) pureminen rikki asti, kun suuttuu. :headwall:

Muoks. Niin ja tavaroiden paiskominen/oven kiinni paiskaaminen myös suuttuessa.

Miten niin tempperamenttinen tapaus? :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä