The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Hei mä saisin ensimmäistä kertaa koskaan luovuttaa verta :O Oon yli 50kg, ei ole uusia tatuointeja sitten marraskuun, ei ole nyt lääkityksiä, en ole yli kuukauteen ryypännyt... pitää mennä joku päivä! Ehkä tarvin seuraa kun olis tosiaan eka kerta :D

• Tykkää
Reactions: kepsis
Opetan tytölle täällä biologiaa. Kuvassa on hämähäkki, etana ja kärpänen. Kysymys mikä näitä yhdistää. Keksin et ne on kaikki hyönteisiä!!! :LOL:

Mä oon niin väärällä alala by the way kun lahjat ois ihan muualla :D

• Tykkää
Reactions: IhQ
Varmaan jossain täällä Itä-Helsingissä, Itiksessä muistaakseni on piste.

Tein testinkin ja se sanoi, että saan luovuttaa! Pitää varmaan vielä ottaa selvää, että onko kilpirauhasen vajaatoiminta sellainen pitkäaikaissairaus, joka estää tuon. En syö siihen vielä lääkettäkään..
Soita siihen ilmaiseen neuvontapuhelimeen. :)

Itis on vähän turhan kaukana mulle lähteä näiden riiviöiden kanssa luovuttamaan. Harmi.

Kenen? :confused:
Miul ollu ihan hyvä päivä, oli aika hurja tunne siel liukkaan radalla kun se auto vaan liusui ja liusui vaikka jarrukin oli pohjassa.

Entäs sie? Mitä kuuluu?
Eiks sillä jarrulla tehdä vaan nopeita äkkijarrutuksia ja poljin ylös, kytkin alhaalla ohjattavuuden säilyttämiselsi ja rattia väännnetään minimaalisesti? Minen muista, siitä on ikuisuus aikaa ja viimeisin auto oli automaatti.
Mutta huikean hauskaa se radalla harjoittelu oli, HiIII ja taas mennään ympäri.

Hrrrr... mut vois. Mut saako siinä olla luovuttaja, jos luumassa on aikuiselle normaalia pienempi? Oon nimittäin sen tuhonnut sillä anoreksiapelleilylläni, eikä oo vielä massat oikeissa lukemissa.
Tuolla veripalvelun sivulla on testi molempiin luovutuksiin ja sitten vielä puhelinnumero, josta saa lisätietoa. Voi sinua :hug:
Joka tapauksessa, jos menet, niin käyt alkuhaastattelun sairaanhoitajan kanssa ja näitä voi kysellä.

Spencer Hastings
En saa olla kantasoluluovuttaja keliakian takia. Verenluovutuskohdassa taas ei sanota siitä mitään.

Meidän lähikaupan aulassa on toisinaan veripalvelun työntekijöitä jakamassa tietoa. Kysyn heiltä seuraavaksi tai sitten soitan tuonne palveluun. Pitää houkutella mies mukaan, hyvä syy pakottaa se lopettaa tupakoiminenkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä