Ja siinä miitissä veri virtasi....
Ja siinä miitissä veri virtasi....
Luen rivien välistä pientä virnistelyä.Ai ihanaa, joku vielä paperoi hyllyjä :heart:
Pyrsk *kahvit näppiksellä* Voi pööpelö siun kans...Tui tui pööpelöt
Ootko varmistanut? Kaikki lääkityksethän eivät luovuttamista estä.Mie voisin muuten kokeillakin mut ne ei huoli miun verta lääkityksen takia : /
Harjoitukset meni ihan hyvin, oli liukastaMiten meni harjotukset? Mitäs hampaissa?
Jokunen kk sitten kyselin sitä lääkäriltä.Ootko varmistanut? Kaikki lääkityksethän eivät luovuttamista estä.
Missä ajattelit luovuttaa?Hei mä saisin ensimmäistä kertaa koskaan luovuttaa verta :O Oon yli 50kg, ei ole uusia tatuointeja sitten marraskuun, ei ole nyt lääkityksiä, en ole yli kuukauteen ryypännyt... pitää mennä joku päivä! Ehkä tarvin seuraa kun olis tosiaan eka kerta
Ok. Ikävä, että noin on. Ei se onneksi maata kaada.Jokunen kk sitten kyselin sitä lääkäriltä.
Kuis piiperön päivä?Pyrsk *kahvit näppiksellä* Voi pööpelö siun kans...
Kiva juttu, että harjoittelu meni hyvin ja oppia tuli lisää.Harjoitukset meni ihan hyvin, oli liukasta
Huomattiin miten kannattaa mieluummin hiljentää vähän ettei tuu liian nopeesti...esim.mutkaan.
Vuositarkastus hampaille.
Varmaan jossain täällä Itä-Helsingissä, Itiksessä muistaakseni on piste.Missä ajattelit luovuttaa?
Kenen?Kuis piiperön päivä?
Soita siihen ilmaiseen neuvontapuhelimeen.Varmaan jossain täällä Itä-Helsingissä, Itiksessä muistaakseni on piste.
Tein testinkin ja se sanoi, että saan luovuttaa! Pitää varmaan vielä ottaa selvää, että onko kilpirauhasen vajaatoiminta sellainen pitkäaikaissairaus, joka estää tuon. En syö siihen vielä lääkettäkään..
Olen jo liittynyt. Tosin eivät multa sitä nyt ottaisi, vaikka täsmäisinkin jonkun potilaan kanssa.Liittykäähän samalla luuydinluovutusrekisteriin.
Jarrun ei vissiin pitäs kuin vaan käydä pohjassaKenen?
Miul ollu ihan hyvä päivä, oli aika hurja tunne siel liukkaan radalla kun se auto vaan liusui ja liusui vaikka jarrukin oli pohjassa.
Entäs sie? Mitä kuuluu?
Hrrrr... mut vois. Mut saako siinä olla luovuttaja, jos luumassa on aikuiselle normaalia pienempi? Oon nimittäin sen tuhonnut sillä anoreksiapelleilylläni, eikä oo vielä massat oikeissa lukemissa.Liittykäähän samalla luuydinluovutusrekisteriin.
Eiks sillä jarrulla tehdä vaan nopeita äkkijarrutuksia ja poljin ylös, kytkin alhaalla ohjattavuuden säilyttämiselsi ja rattia väännnetään minimaalisesti? Minen muista, siitä on ikuisuus aikaa ja viimeisin auto oli automaatti.Kenen?
Miul ollu ihan hyvä päivä, oli aika hurja tunne siel liukkaan radalla kun se auto vaan liusui ja liusui vaikka jarrukin oli pohjassa.
Entäs sie? Mitä kuuluu?
Tuolla veripalvelun sivulla on testi molempiin luovutuksiin ja sitten vielä puhelinnumero, josta saa lisätietoa. Voi sinua :hug:Hrrrr... mut vois. Mut saako siinä olla luovuttaja, jos luumassa on aikuiselle normaalia pienempi? Oon nimittäin sen tuhonnut sillä anoreksiapelleilylläni, eikä oo vielä massat oikeissa lukemissa.
No höh.: /:hug:Paskaahan tänne, vaihtelevin määrin