samixetHuomenta :wave:
Ihana vapaapäivä! Aion homehtua sisällä, enkä edes katso ulos! Verhot kiinni vaan ja puhelin äänettömälle. Ahhh.
Vähän tämäntyylinen olo viikonlopun jäljiltä, kun piti olla ihmisten ilmoilla:
samixetHuomenta :wave:
Ihana vapaapäivä! Aion homehtua sisällä, enkä edes katso ulos! Verhot kiinni vaan ja puhelin äänettömälle. Ahhh.
Vähän tämäntyylinen olo viikonlopun jäljiltä, kun piti olla ihmisten ilmoilla:
Joko se pullantuoksuinen psykopaatti sai tapatalkin toimimaan?Oli "pakko" ostaa 12cm irtopohjavuoka, kun se oli niin söpö. Nyt voin leipoa itselleni pieniä juustokakkuja.
Olis Marianne-rouhetta, Wiener nougat -rouhetta, greippi, mango, kaks mandariinia ja puolihomeinen ananas. Mitäs makuyhdistelmiä kannattais tehdä?
Lakkaa olemasta niin samanlainen :stick:samixet
Kun voiskin ottaa päikkärit. Mitäs mun pitäis juoda, kun en kahvista välitä?Terkkui päikkäreiltä. En nukkunut silmällistäkään. Kahvia.
:hug: tsemiä päivään jokatapauksessa... kahvia saavillinen ja sitten vessaan jos se auttaisi.Terkkui päikkäreiltä. En nukkunut silmällistäkään. Kahvia.
Kai se päivä tästä taas lähtee käyntiin. Selvisin hengissä suursiivouksesta, puolikas menee isälleen yökylään ja gbf tulee illaksi mun tykö. Ei olla nähty yli kolmeen kuukauteen, mahtavaa nähdä pitkästä aikaa!:hug: tsemiä päivään jokatapauksessa... kahvia saavillinen ja sitten vessaan jos se auttaisi.
Luulen että ukkokulta haaveilee iltavirikkeistä peiton alla.Onkohan tinkku laittanut mulle tekstarin ku koskee päähän |O
No en jaksanu vielä asentaa sitä uusiksi. Mut ehkä se on hyvä palstailun rajoittaminen, että on täällä vain kun on koneella. Puhelimella sitten tekee jotain muuta. Esim. pelaa candya. Hitto että oon siinä jumissa varmaan seuraavat 2 kuukautta :kieh:Joko se pullantuoksuinen psykopaatti sai tapatalkin toimimaan?
Mulla jäi candyn pelaaminen, kun oltiin ulkomailla. Se ei halunnut latautua siellä.No en jaksanu vielä asentaa sitä uusiksi. Mut ehkä se on hyvä palstailun rajoittaminen, että on täällä vain kun on koneella. Puhelimella sitten tekee jotain muuta. Esim. pelaa candya. Hitto että oon siinä jumissa varmaan seuraavat 2 kuukautta :kieh:
Kookoskerma menee ruoassa mutta kookoshiutaleet :xKookos on yäkkiä. Niin hajuna kuin makunakin :x
Ainiin säkin pohdit tota dc-fixiä!Rulla hyllypaperia odottaa eli kohta pääsen paperoimaan liinavaatesenkin hyllyt. Tätä myydään Claes Ohlssonilla.
en nyt jaksa facepalm kuvaa tähän etsiä, joten jos voisit vaan kuvitella sellaisen olisin iloinen.No en jaksanu vielä asentaa sitä uusiksi. Mut ehkä se on hyvä palstailun rajoittaminen, että on täällä vain kun on koneella. Puhelimella sitten tekee jotain muuta. Esim. pelaa candya. Hitto että oon siinä jumissa varmaan seuraavat 2 kuukautta :kieh:
Tänään oli liukkaankelin harjotukset. Tosin minuu nyt jännittää vähän kaikki vähänkin uus juttu joten tuttua tuo jännitysnipistelyt ja yökkisolo.Mikä jännittää?
Se Bubble Witch Saga 2 on kans hyväMulla jäi candyn pelaaminen, kun oltiin ulkomailla. Se ei halunnut latautua siellä.
Jäin sit jumiin tinytowniin...
Ai ihanaa, joku vielä paperoi hyllyjä :heart:Rulla hyllypaperia odottaa eli kohta pääsen paperoimaan liinavaatesenkin hyllyt. Tätä myydään Claes Ohlssonilla.
Mie voisin muuten kokeillakin mut ne ei huoli miun verta lääkityksen takia : /Mennään porukalla. Palstamiitti luovutuksessa.
No en nyt koe, että se tapatalkki on mulle niin tärkeä. AV:ta iltaisin ja päivisin mitäsnyttii.en nyt jaksa facepalm kuvaa tähän etsiä, joten jos voisit vaan kuvitella sellaisen olisin iloinen.
Heh, hyllypaperi on kadonnut muodista varmaan ennen sun syntymääAiniin säkin pohdit tota dc-fixiä!
Mä ostin Bauhausista keltaista ja ruskeaa, ja tarkoitus olis eheyttää tollasta Lack-lipastoa ja ikkunalautaani. Kerro sit miten sulla toimi! Jos jaksaisin niin mä voisin ikkunalaudan tuunata tänään.
Ja siinä miitissä veri virtasi....Mie voisin muuten kokeillakin mut ne ei huoli miun verta lääkityksen takia : /
Miten meni harjotukset? Mitäs hampaissa?Heipsis teille! Iltapäiviä..:wave:
Tänään oli liukkaankelin harjotukset. Tosin minuu nyt jännittää vähän kaikki vähänkin uus juttu joten tuttua tuo jännitysnipistelyt ja yökkisolo.
Huoh, ehtisköhän tässä syömään..sit pitää vielä kiitää hammaslääkäriin. |O
Eipä nyt teknistä kädetystä aleta puolustelemaan tekosyilläNo en nyt koe, että se tapatalkki on mulle niin tärkeä. AV:ta iltaisin ja päivisin mitäsnyttii.