The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
:hug: tsemiä päivään jokatapauksessa... kahvia saavillinen ja sitten vessaan jos se auttaisi.
Kai se päivä tästä taas lähtee käyntiin. Selvisin hengissä suursiivouksesta, puolikas menee isälleen yökylään ja gbf tulee illaksi mun tykö. Ei olla nähty yli kolmeen kuukauteen, mahtavaa nähdä pitkästä aikaa!
Vois käydä ostamassa ainekset vaikka dippikasviksiin, tuli viikonloppuna sokerikiintiö taas hetkeks täyteen.

nimim. söin yksin kaksi satsia kookospalleroita :D
 
No en jaksanu vielä asentaa sitä uusiksi. Mut ehkä se on hyvä palstailun rajoittaminen, että on täällä vain kun on koneella. Puhelimella sitten tekee jotain muuta. Esim. pelaa candya. Hitto että oon siinä jumissa varmaan seuraavat 2 kuukautta :kieh:
Mulla jäi candyn pelaaminen, kun oltiin ulkomailla. Se ei halunnut latautua siellä.

Jäin sit jumiin tinytowniin...
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
Rulla hyllypaperia odottaa eli kohta pääsen paperoimaan liinavaatesenkin hyllyt. Tätä myydään Claes Ohlssonilla.
Ainiin säkin pohdit tota dc-fixiä!

Mä ostin Bauhausista keltaista ja ruskeaa, ja tarkoitus olis eheyttää tollasta Lack-lipastoa ja ikkunalautaani. Kerro sit miten sulla toimi! Jos jaksaisin niin mä voisin ikkunalaudan tuunata tänään.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No en jaksanu vielä asentaa sitä uusiksi. Mut ehkä se on hyvä palstailun rajoittaminen, että on täällä vain kun on koneella. Puhelimella sitten tekee jotain muuta. Esim. pelaa candya. Hitto että oon siinä jumissa varmaan seuraavat 2 kuukautta :kieh:
en nyt jaksa facepalm kuvaa tähän etsiä, joten jos voisit vaan kuvitella sellaisen olisin iloinen.
 
Ainiin säkin pohdit tota dc-fixiä!

Mä ostin Bauhausista keltaista ja ruskeaa, ja tarkoitus olis eheyttää tollasta Lack-lipastoa ja ikkunalautaani. Kerro sit miten sulla toimi! Jos jaksaisin niin mä voisin ikkunalaudan tuunata tänään.
Heh, hyllypaperi on kadonnut muodista varmaan ennen sun syntymää :)

On mulla pätkä leveää dc-fixiä odottamassa isäni asunnon keittiötason tuunausta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä