No joo, mä lähen kohta ajelemaan. Jos tuun yhden pysähdyksen taktiikalla,niin oon jo ehkä neljän maissa perillä. Et oottele ihan rauhassa siellä
No joo, mä lähen kohta ajelemaan. Jos tuun yhden pysähdyksen taktiikalla,niin oon jo ehkä neljän maissa perillä. Et oottele ihan rauhassa siellä
Ihan hyvä idea. Kauhee räkätauti päällä, joten tänään en kykene.Mennään porukalla. Palstamiitti luovutuksessa.
Yksin ei oikein viitsisi mennä kun on nuo kolme pikkumiestä mukana. Jos mentäisiin porukalla, niin voitaisiin vuorotellen katsoa lasten perään.. :saint:
Voih, toivottavasti helpottaa pian. :hug:Ihan hyvä idea. Kauhee räkätauti päällä, joten tänään en kykene.
Mut tietysti raskaana ei saa luovuttaa.. Ei. Raskausaikana ei saa tehdä mitään muuta kuin mussuttaa foolihappoa.. :kieh:
Se on sohvan ja istuinosan välissä.Minne kumman mun hiusharja on kadonnut? Fuck. En löydä sitä mistään.
No saat multa ku mulla on kaksi.Minne kumman mun hiusharja on kadonnut? Fuck. En löydä sitä mistään.
Mun sohva on sellanen ettei sinne väliin pääse. Se on todnäk. kissan tai kolmivuotiaan jäljiltä, mie en koskaan ikinä milloinkaan tuo sitä pois kylpyhuoneesta. Lapsen huone siivottu eilen, kyppäri tänään, eikä oo tullu vastaan. Uusia ehdotuksia otetaan vastaan.Se on sohvan ja istuinosan välissä.
Eteisessä saappaan varressa? Roskiksessa?Mun sohva on sellanen ettei sinne väliin pääse. Se on todnäk. kissan tai kolmivuotiaan jäljiltä, mie en koskaan ikinä milloinkaan tuo sitä pois kylpyhuoneesta. Lapsen huone siivottu eilen, kyppäri tänään, eikä oo tullu vastaan. Uusia ehdotuksia otetaan vastaan.
Ja Laura, se oli mun hieno sininen muumiharjani. Korvaamaton :'(
Heh mullakin oli kerran ainu pupu laukussa. Menin yövuoroon niin poika ajatteli että on kivempi nukkua pumpun kanssa kun yksin :heart:Mulla on monesti käsilaukussa "lahjoja" mukana töissä kuten pehmolelu.
ohhoh...Menin yövuoroon niin poika ajatteli että on kivempi nukkua pampun kanssa kun yksin :heart:
Miehen piti ottaa viikonloppuna yövuoroon Tikru mukaan, koska siellä on yksinäistä. Lelu pakattiin kassiin ajoissa mukaan ettei unohdu.Heh mullakin oli kerran ainu pupu laukussa. Menin yövuoroon niin poika ajatteli että on kivempi nukkua pumpun kanssa kun yksin :heart:
Sinäääää :stick: ilkiöohhoh
Ikävää käytöstä. Toivottavasti vaihto hoituu ongelmitta.Piti tarhassa kysellä taas onnistuisko sopimuspäivien vaihto. Hyvässä yhteisymmärryksessä ämpärin kanssa sovittiin että ti-ke on hyvät hoitopäivät, mutta kas kun se unohti kertoa että duunijutut muuttuu ja hän on lähes joka keskiviikko vapaapäivällä ja ottais mielellään tiistaisin puolikasta yökylään. Huoh nyt oikeesti, onko noin vaikee ilmottaa asioista etukäteen?
Onneks puolikas on nyt ainoa sopimuspäivälapsi niin vähän joustavammin saa muutella niitä päiviä. Mut tän jälkeen jos joutuu vaihtamaan niin saa kyllä ite mennä sinne tarhalle neuvottelemaan. Suatana.