The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä hävitin aamulla parkkikiekon. Menin jo puol ysi kauppaan ja poika piti ehtiä ysiksi eskariin. Oli siis kiire. Kiekkoa ei näy missään. Soitin miehelle et mihin se on ihan tahallaan sen piilottanut kun eile tällä ajoi. Ei oo muka tarvinnut kiekkoa, ei oo muka kaikki tavarat aina sen jäljiltä hukassa (vaikka ne on). Sitten poika sanoo et äiti se on sun laukussa. Soitin sitten miehelle et ootpa fiksu kun mun laukkuun tungit sen, autossahan se kuuluu säilyttää. Tää oli vaan et no joo, mietihän vielä... No anyway, hävinneet tavarat on vitutus numero yksi.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Se on sohvan ja istuinosan välissä.
Mun sohva on sellanen ettei sinne väliin pääse. Se on todnäk. kissan tai kolmivuotiaan jäljiltä, mie en koskaan ikinä milloinkaan tuo sitä pois kylpyhuoneesta. Lapsen huone siivottu eilen, kyppäri tänään, eikä oo tullu vastaan. Uusia ehdotuksia otetaan vastaan.


Ja Laura, se oli mun hieno sininen muumiharjani. Korvaamaton :'(
 
Mun sohva on sellanen ettei sinne väliin pääse. Se on todnäk. kissan tai kolmivuotiaan jäljiltä, mie en koskaan ikinä milloinkaan tuo sitä pois kylpyhuoneesta. Lapsen huone siivottu eilen, kyppäri tänään, eikä oo tullu vastaan. Uusia ehdotuksia otetaan vastaan.


Ja Laura, se oli mun hieno sininen muumiharjani. Korvaamaton :'(
Eteisessä saappaan varressa? Roskiksessa?
 
Spencer Hastings
Oli "pakko" ostaa 12cm irtopohjavuoka, kun se oli niin söpö. Nyt voin leipoa itselleni pieniä juustokakkuja.

Olis Marianne-rouhetta, Wiener nougat -rouhetta, greippi, mango, kaks mandariinia ja puolihomeinen ananas. Mitäs makuyhdistelmiä kannattais tehdä?
 
kahvikirahvi
Piti tarhassa kysellä taas onnistuisko sopimuspäivien vaihto. Hyvässä yhteisymmärryksessä ämpärin kanssa sovittiin että ti-ke on hyvät hoitopäivät, mutta kas kun se unohti kertoa että duunijutut muuttuu ja hän on lähes joka keskiviikko vapaapäivällä ja ottais mielellään tiistaisin puolikasta yökylään. Huoh nyt oikeesti, onko noin vaikee ilmottaa asioista etukäteen?
Onneks puolikas on nyt ainoa sopimuspäivälapsi niin vähän joustavammin saa muutella niitä päiviä. Mut tän jälkeen jos joutuu vaihtamaan niin saa kyllä ite mennä sinne tarhalle neuvottelemaan. Suatana.
 
Piti tarhassa kysellä taas onnistuisko sopimuspäivien vaihto. Hyvässä yhteisymmärryksessä ämpärin kanssa sovittiin että ti-ke on hyvät hoitopäivät, mutta kas kun se unohti kertoa että duunijutut muuttuu ja hän on lähes joka keskiviikko vapaapäivällä ja ottais mielellään tiistaisin puolikasta yökylään. Huoh nyt oikeesti, onko noin vaikee ilmottaa asioista etukäteen?
Onneks puolikas on nyt ainoa sopimuspäivälapsi niin vähän joustavammin saa muutella niitä päiviä. Mut tän jälkeen jos joutuu vaihtamaan niin saa kyllä ite mennä sinne tarhalle neuvottelemaan. Suatana.
Ikävää käytöstä. Toivottavasti vaihto hoituu ongelmitta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä