voe veikkosten, kerkiää hyvin nuggumaanki jos on ollu kimpassa loppuun 30v
ei sitä näillä vuosilla enää nussita koko yötä
voe veikkosten, kerkiää hyvin nuggumaanki jos on ollu kimpassa loppuun 30v
Sais edes kerran viikkoon, niin ois aika loistokasta.. tai kuukauteen... Se vakkari on siis hankittava!voe veikkosten, kerkiää hyvin nuggumaanki jos on ollu kimpassa loppuun 30v
näin onnellisena ukkomiehenä olis kyllä aika outoo jos yhen äkkiä ei enää saiskaan säännöllisesti pilluaAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221871:Sais edes kerran viikkoon, niin ois aika loistokasta.. tai kuukauteen... Se vakkari on siis hankittava!
Siihen tottuu niin nopeesti. Nois tilanteissa otan Vuorisen kirjan esille ja alan lukemaan tai sit kierrän kämpän ja jatkan uniani. Tulee tarkistettua monesti, et lapsilla on kaikki hyvin kun meen nukkuun. Vaiks isommat on jo teinejäMusta on kyllä kiva välillä nukkua yksin, paitsi jos on lukenut tai katsonut jotain pelottavaa.
Ei se ookkaan herkkua ainakaan ensalkuunnäin onnellisena ukkomiehenä olis kyllä aika outoo jos yhen äkkiä ei enää saiskaan säännöllisesti pillua
en tiiä mille osaisin alkaa
mää jouvvun nuggumaan usein yksin mutta en tykkää yhtäänMusta on kyllä kiva välillä nukkua yksin, paitsi jos on lukenut tai katsonut jotain pelottavaa.
Mä taas nautin, vaiks tää sänky vois olla ehkä hieman isompikin.. Mikä onkaan mahtavampaa ku nukkua koko sängyn leveydeltä ja monen tyynyn kanssa...mää jouvvun nuggumaan usein yksin mutta en tykkää yhtään
wtfAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221913:Mä taas nautin, vaiks tää sänky vois olla ehkä hieman isompikin.. Mikä onkaan mahtavampaa ku nukkua koko sängyn leveydeltä ja monen tyynyn kanssa...
Mut toki tää hetki on vaan tämmönen, tiedän vielä kaipaavani jossain vaiheessa kunnolla sitä syliä, lämpöä, tuttua ja turvallista.. et voi vaan olla kainalossa tekemättä mitään ja nukahtaa siihen.
Voi olla oma itsensä, vikoineen päivineen.. (juuri saaneena)... tuntee paljasta ihoa vasten toisen ihmisen lämpö, ja se kun ei tarvitse sanoa mitään, tuntee ymmärtävänsä kehon jokaisen värähdyksen juuri ennen nukahtamista. Täydellistä.
Hanki kissa, niin et enää koskaan nuku yksin.mää jouvvun nuggumaan usein yksin mutta en tykkää yhtään
Mulla oli joskus kissa nimeltänsä J.J. ( juu, formulat oli kova sana ) Alko vaan nyppii yhdessä vaiheessa koko kissa, oli joka paikassa koko ajan nylkyttämässä.. saatto herätä siihen kun kissi oli kintussa kiinni. Onneks pääsi parempaan kotiin, jossa tuokin nylkytys tapahtui jollekin muulle ..Hanki kissa, niin et enää koskaan nuku yksin.
Ja mää kuulemma en saa ottaa edes akvaariota.. Nuoden takia en päässy pintakäsittelyyn, kun lääkärin mielestä olis liian vaarallista. Nyt voin kertoa, että siedätys on kaikista paras.oon allerkinen kissollle
Eikö sitä ollut kastroitu?Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221933:Mulla oli joskus kissa nimeltänsä J.J. ( juu, formulat oli kova sana ) Alko vaan nyppii yhdessä vaiheessa koko kissa, oli joka paikassa koko ajan nylkyttämässä.. saatto herätä siihen kun kissi oli kintussa kiinni. Onneks pääsi parempaan kotiin, jossa tuokin nylkytys tapahtui jollekin muulle ..
Tuon jälkeen mulla ei ole ollut lemmikkejä.
Ei, ainakaan sillon mitä se mulla oli.Eikö sitä ollut kastroitu?
Oliks kivaa :saint:Selkänä taas! Miehän sanoin, ei menny kauaa
Juu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221964:Oliks kivaa :saint: