The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221871:
Sais edes kerran viikkoon, niin ois aika loistokasta.. tai kuukauteen... Se vakkari on siis hankittava! ;)
näin onnellisena ukkomiehenä olis kyllä aika outoo jos yhen äkkiä ei enää saiskaan säännöllisesti pillua

en tiiä mille osaisin alkaa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mää jouvvun nuggumaan usein yksin mutta en tykkää yhtään
Mä taas nautin, vaiks tää sänky vois olla ehkä hieman isompikin.. Mikä onkaan mahtavampaa ku nukkua koko sängyn leveydeltä ja monen tyynyn kanssa...

Mut toki tää hetki on vaan tämmönen, tiedän vielä kaipaavani jossain vaiheessa kunnolla sitä syliä, lämpöä, tuttua ja turvallista.. et voi vaan olla kainalossa tekemättä mitään ja nukahtaa siihen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221913:
Mä taas nautin, vaiks tää sänky vois olla ehkä hieman isompikin.. Mikä onkaan mahtavampaa ku nukkua koko sängyn leveydeltä ja monen tyynyn kanssa...

Mut toki tää hetki on vaan tämmönen, tiedän vielä kaipaavani jossain vaiheessa kunnolla sitä syliä, lämpöä, tuttua ja turvallista.. et voi vaan olla kainalossa tekemättä mitään ja nukahtaa siihen.
wtf :confused:
 
Hanki kissa, niin et enää koskaan nuku yksin.
Mulla oli joskus kissa nimeltänsä J.J. ( juu, formulat oli kova sana ) Alko vaan nyppii yhdessä vaiheessa koko kissa, oli joka paikassa koko ajan nylkyttämässä.. saatto herätä siihen kun kissi oli kintussa kiinni. Onneks pääsi parempaan kotiin, jossa tuokin nylkytys tapahtui jollekin muulle ..
Tuon jälkeen mulla ei ole ollut lemmikkejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221933:
Mulla oli joskus kissa nimeltänsä J.J. ( juu, formulat oli kova sana ) Alko vaan nyppii yhdessä vaiheessa koko kissa, oli joka paikassa koko ajan nylkyttämässä.. saatto herätä siihen kun kissi oli kintussa kiinni. Onneks pääsi parempaan kotiin, jossa tuokin nylkytys tapahtui jollekin muulle ..
Tuon jälkeen mulla ei ole ollut lemmikkejä.
Eikö sitä ollut kastroitu?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä