Tuossa palstapaita ketjussamikä toi muovikulho on, ei jaksa muistaa?
Tuossa palstapaita ketjussamikä toi muovikulho on, ei jaksa muistaa?
huomasin mutta en silti muista mimmonen stoori on taustallaAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221735:Tuossa palstapaita ketjussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2172302-mita-vittua-muovikulho/mikä toi muovikulho on, ei jaksa muistaa?
mää jo aattelin että ihme sälli kun häipyy iltakausiksi "kruisailemaan" jonku muun mimmin kaaAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221734:Mä vedän niitä puoleeni . Siks parempi olla itekseen, eipähän tarvi katua elettyä elämää.
:O |O :hug:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221718:No sanotaanko nyt näin, että jätti kuin nallin kalliolle, kun olin nukkumassa.. kamat oli hävinny ja nyt kun ite jo ajatukseen totuin niin vinkuu toisen akan luona, et tulis takas. Minen tuommosia pikku pojuja tarvii
Mut joku buddy pitää ilmeisesti hankkia, ellei meinaa ihan täysin selibaatissa olla lopun ikää..
Kyllä se niinkin teki, mut ne oli kavereita.. ja olihan tuo loppuaika jokseenkin vapaata menoa..mää jo aattelin että ihme sälli kun häipyy iltakausiksi "kruisailemaan" jonku muun mimmin kaa
Oikeestaan hyvä näin. Tulipahan kokeeltuaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30221746::O |O :hug:
Jumalaade mikä raukka tyyppi :kieh:.
Vilpittömät onnittelut kun pääsit moisesta tyypistä eroon :flower: :hug: .Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221761:Oikeestaan hyvä näin. Tulipahan kokeeltua
Tattista!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30221769:Vilpittömät onnittelut kun pääsit moisesta tyypistä eroon :flower: :hug: .
kokenut olen saman,en tosin ollut nukkumassa eikä tavarat lähtenyt salaa,käski vaan mun pakata kamat(siis omani) ikinä ole niin kamalaa tunnetta kokenut kuin silloin, tosta noin vaan käski.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221718:No sanotaanko nyt näin, että jätti kuin nallin kalliolle, kun olin nukkumassa.. kamat oli hävinny ja nyt kun ite jo ajatukseen totuin niin vinkuu toisen akan luona, et tulis takas. Minen tuommosia pikku pojuja tarvii
Mut joku buddy pitää ilmeisesti hankkia, ellei meinaa ihan täysin selibaatissa olla lopun ikää..
pääsiskiNyt on pakko lähtee kuksimaan :kiss:
Onnittelut siitäkin .Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221820:Ai, hittolainen! Mun pitäisi varmaan mennä kohta nukuksiin, jos meinaan saada silmäni auki klo 6.30.
Mä en oo muuten ikuisuuksiin nukkunu näin hyvin mitä nyt, kun oon itekseni. Jännää.
niinpä: /pääsiski
aijjaa, mää kyllä nukun parhaiten sillon kun hemesti tuhisee vieressäAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221820:Ai, hittolainen! Mun pitäisi varmaan mennä kohta nukuksiin, jos meinaan saada silmäni auki klo 6.30.
Mä en oo muuten ikuisuuksiin nukkunu näin hyvin mitä nyt, kun oon itekseni. Jännää.
panen paremmaksi..5.30Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221820:Ai, hittolainen! Mun pitäisi varmaan mennä kohta nukuksiin, jos meinaan saada silmäni auki klo 6.30.
Siinä paljoa ehitä nukuksimaan .aijjaa, mää kyllä nukun parhaiten sillon kun hemesti tuhisee vieressä
ittelä tietenni tyhjät pallit
Noh, jos mulla olis saatavilla jotain muutakin kuin nukkumista, niin....aijjaa, mää kyllä nukun parhaiten sillon kun hemesti tuhisee vieressä
ittelä tietenni tyhjät pallit
voe veikkosten, kerkiää hyvin nuggumaanki jos on ollu kimpassa loppuun 30vAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30221838:Siinä paljoa ehitä nukuksimaan .