The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221718:
No sanotaanko nyt näin, että jätti kuin nallin kalliolle, kun olin nukkumassa.. kamat oli hävinny ja nyt kun ite jo ajatukseen totuin niin vinkuu toisen akan luona, et tulis takas. Minen tuommosia pikku pojuja tarvii :)

Mut joku buddy pitää ilmeisesti hankkia, ellei meinaa ihan täysin selibaatissa olla lopun ikää.. ;)
:O |O :hug:

Jumalaade mikä raukka tyyppi :kieh:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221718:
No sanotaanko nyt näin, että jätti kuin nallin kalliolle, kun olin nukkumassa.. kamat oli hävinny ja nyt kun ite jo ajatukseen totuin niin vinkuu toisen akan luona, et tulis takas. Minen tuommosia pikku pojuja tarvii :)

Mut joku buddy pitää ilmeisesti hankkia, ellei meinaa ihan täysin selibaatissa olla lopun ikää.. ;)
kokenut olen saman,en tosin ollut nukkumassa eikä tavarat lähtenyt salaa,käski vaan mun pakata kamat(siis omani) ikinä ole niin kamalaa tunnetta kokenut kuin silloin, tosta noin vaan käski.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221820:
Ai, hittolainen! Mun pitäisi varmaan mennä kohta nukuksiin, jos meinaan saada silmäni auki klo 6.30.

Mä en oo muuten ikuisuuksiin nukkunu näin hyvin mitä nyt, kun oon itekseni. Jännää. :D
aijjaa, mää kyllä nukun parhaiten sillon kun hemesti tuhisee vieressä

ittelä tietenni tyhjät pallit
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä