Nyt ku olis jättistuuttia.
Nyt ku olis jättistuuttia.
Ja aamulla oltiin niin pirteitä ja iloisia.just niin
2 kaljaa juotiin neljään pekkaan
Luin ton työidentiteetin vanki pukeutumisessa -ketjun ja nyt mielessäni pyörii yksi ajatus: MIKSI tuhlasin 10min elämästäni, kun olisin voinut kaikessa rauhassa vaikka kaivaa nenää sen aikaa
sen huomasijust niin
52 kaljaa juotiin neljään pekkaan
Menikö niitä noin monta :Osen huomasi
olikko muka stalkkaamassa meittiä?sen huomasi
Ja taas äsken teki saman :stick: :stick: :stick:Vähänkö pelästyin
Palvelinta ei löytynyt
Palvelinta osoitteessa kaksplus.fi ei löytynyt. |O
Kai nyt kun olitte kännissä silloinkinJa aamulla oltiin niin pirteitä ja iloisia.
En tiiä paljonko te joitte mutta mie ostin vain kaksi tuopillista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30194122:Menikö niitä noin monta :O
Mutta montako joit?En tiiä paljonko te joitte mutta mie ostin vain kaksi tuopillista O
:hug:Siis täällä on tissit ja menkat levällään heti ko mie selkäni käänsin hetkeksi, ja siltiki mua haukutaan itstaaksi ja syytetään minua kaikesta? Kiitti kaverit!
Taidan mennä takas telkkarin ääreen angstaamaan, ja nyt angstaan sitten vielä kaksin verroin ko täällä musta vaan selän takana puhutaan ja haukutaan :'(
Hyvä kysymys. En kyllä laskenu. Tuskin montaa kun aamulla olo oli niin raikas ja heräsinkin aikasin.Mutta montako joit?
Ai joo, mieki ostin 2 tuoppia illan aikana.En tiiä paljonko te joitte mutta mie ostin vain kaksi tuopillista :saint:
Itse asiassa mä nukuin huonosti ja olin halvatun väsynyt. Enkä pystynyt syömään aamulla. Join vain limua.Kai nyt kun olitte kännissä silloinkin
Se oli ruutis, taasSiis täällä on tissit ja menkat levällään heti ko mie selkäni käänsin hetkeksi, ja siltiki mua haukutaan itstaaksi ja syytetään minua kaikesta? Kiitti kaverit!
Taidan mennä takas telkkarin ääreen angstaamaan, ja nyt angstaan sitten vielä kaksin verroin ko täällä musta vaan selän takana puhutaan ja haukutaan :'(
kyllä sitä nyt aika monta on kurkusta alas menny kun et osannut kirjottaakaanHyvä kysymys. En kyllä laskenu. Tuskin montaa kun aamulla olo oli niin raikas ja heräsinkin aikasin.
Menikö firman piikkiinAi joo, mieki ostin 2 tuoppia illan aikana.
Aha.Eihän tuota Maleficentiä voi katsoa edes, ihan kauhean epälooginen elokuva.
Itse asiassa join kolmatta tuopillista sillon kun näpyttelin sulle, mutta en mie kyllä selvinpäinkään osaa kirjottaa .kyllä sitä nyt aika monta on kurkusta alas menny kun et osannut kirjottaakaan
:saint: en ollu sielläpäinkään ja sitäpaitsi te olitte juovuksissa jo kun tulitte sinneolikko muka stalkkaamassa meittiä?
Pitsi sai laitettua piilokameranolikko muka stalkkaamassa meittiä?