Sitä päivää odotellessaNaura vielä kun voit, me muistetaan tää kyllä sitten kun ite siirryt nykyaikaan.
Sitä päivää odotellessaNaura vielä kun voit, me muistetaan tää kyllä sitten kun ite siirryt nykyaikaan.
On mutta ei samalla tavalla eikä niin herkkiäonhan ne tavis puhelimessakin vieri vieressä
jaa se on vissiin taas ollut ulkona niin kun tampoonin naruRuutis mainitsi tampoonin narun
Siitä se ajatus sitten lähti
Kosketusnäyttö ja näppäimet ovat kaksi eri asiaa.onhan ne tavis puhelimessakin vieri vieressä
"Tos yks pv oltii kävelees kauppaa. Siin ees selkä meihin päin oli joku tyyppi "eivit toihan on KIRAHVI! Pitää mennä moikkaa" t. Mie. Sit "kirahvi" käänty ympäri, se oliki lyhyt parrakas mies .. .. hyvin hämäs vaatteet ja tukka ."
Mulla on mitä mainioimpia kavereita
Miksipä ei .Puhutaanko täällä oikeesti menkoista
jep, yinksu lupas mulle sen menkatPuhutaanko täällä oikeesti menkoista
Multa löytyy kaapista tämäKosketusnäyttö ja näppäimet ovat kaksi eri asiaa.
Punaista siementä kentiesjep, yinksu lupas mulle sen menkat
en ole vielä keksiny vaihtaria
Juu. Mulla oli menkat päivää sittenPuhutaanko täällä oikeesti menkoista
tää mikään sun osote oo:stick:
millon musta on tullu yinksu?jep, yinksu lupas mulle sen menkat
en ole vielä keksiny vaihtaria
Ups! Ehkä en kysy tarkemmin....Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30194303:Tiettekö sen tunteen kun kesken kaiken tietyn hetken, kielikorusta lähtee pallo ja sitte koko koru. Voin kertoa, että siinä siinä tulee ensimmäisenä hävetys, sitte kiusallisuus. :ashamed:
Mulla pitäs kolkutella ovelle tässä ihan justiin, ihan vaan tiedoksi . Kun nyt kerta tästä puhutaan.Juu. Mulla oli menkat päivää sitten
eilen, eiks kuulostakki tosi sexyltä ja eteeriseltämillon musta on tullu yinksu?
eli ns. varmat päivät päällänsä :saint:Mulla pitäs kolkutella ovelle tässä ihan justiin, ihan vaan tiedoksi . Kun nyt kerta tästä puhutaan.
KU ja OKKMä meen nukkuu. öitä :kiss:
Joo, harmi! Olis voinu kiinnostaa millasia kakaroita sun punasilla siemenillä olis tullut.eli ns. varmat päivät päällänsä :saint: