mulla ei kyllä tietääkseni ole tissejä eikä sen koommin menkkojakaanSe oli ruutis, taas
eli en taaskaan ole ollu siellä päinkään
mulla ei kyllä tietääkseni ole tissejä eikä sen koommin menkkojakaanSe oli ruutis, taas
En minä tiedä, höpisen omiani.Aha.
Mistäs täällä puhuttiinkaan...
:hug:
Ei selvinpäinkään kirjoittaminen onnistu aina.Itse asiassa join kolmatta tuopillista sillon kun näpyttelin sulle, mutta en mie kyllä selvinpäinkään osaa kirjottaa .
Niin niin Eikös se oo sen älyllisen puhelimen pitäs osata kirjottaa itekseen oli kännissä tai ei ...mitäs hyötyä siitä älystä muuten on.Itse asiassa join kolmatta tuopillista sillon kun näpyttelin sulle, mutta en mie kyllä selvinpäinkään osaa kirjottaa .
Musta tää on aivan ihana
Kirjaimet ovat vieri vieressä. Usein töppää sormella väärää kirjainta.Niin niin Eikös se oo sen älyllisen puhelimen pitäs osata kirjottaa itekseen oli kännissä tai ei ...mitäs hyötyä siitä älystä muuten on.
Et lukenut kokonaan :stick:mulla ei kyllä tietääkseni ole tissejä eikä sen koommin menkkojakaan
Siitä puhe mistä puute?mulla ei kyllä tietääkseni ole tissejä eikä sen koommin menkkojakaan
no aika kehnot on tissit mutta känkkäränkkäpäiviä on kyllä sillon tällönEt lukenut kokonaan :stick:
Saattaa sullakin olla joskus menkka-ajat ja ehkäpä tissitkin :xmas:
tänks, en ookkaan saanu pahemmin lahjoituksia viimeaikoinamulla mennyt vähän ohi teijän menkka jutut mut voin lahjoittaa omani ruutikselle
tuleetänks, en ookkaan saanu pahemmin lahjoituksia viimeaikoina
tuleekohan mulla sitten kerran kuussa punasta siementä?
laita emailina niin saan ne hetitulee
laitan postiin niin viikon päästä noin saat ne
onhan ne tavis puhelimessakin vieri vieressäKirjaimet ovat vieri vieressä. Usein töppää sormella väärää kirjainta.
Ok. heti kun kerrot osotteen.laita emailina niin saan ne heti
Ei voi!Joko voi vaipua epätoivoon kun puhelin ei piippaa?
EiJoko voi vaipua epätoivoon kun puhelin ei piippaa?
Naura vielä kun voit, me muistetaan tää kyllä sitten kun ite siirryt nykyaikaan.onhan ne tavis puhelimessakin vieri vieressä
Mahan epäillä.Ei
piippaa 30min sisällä
Ruutis mainitsi tampoonin narunmulla mennyt vähän ohi teijän menkka jutut mut voin lahjoittaa omani ruutikselle
Elämän tehtävämmepitäkääs hetkuttimet ojossa ja lätkyttimet kenossa.
Hyvät yöt.