tosiaan, meinasin unohtaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30194039:Perjantaina
tosiaan, meinasin unohtaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30194039:Perjantaina
Pk , asiahan ei mulle tietysti kuulu mutta millä ihmeellä sä elätät ittes nyt kun et voi tehdä töitä? Satuin stalkkaamaan tätä ketjua eilen
Kumma juttu muuten, silloin kun toiset oli miitissä, täällä oli lähinnä hartaita rukouksia, teetä ja sympatiaa. ei mitään törkeää, levotonta eikä irstasta
se johtuu siittä että toi meidän maskotti eli pitkäkaula suoltaa ja katalysoi tänne törkeen määrän rivouksiaKumma juttu muuten, silloin kun toiset oli miitissä, täällä oli lähinnä hartaita rukouksia, teetä ja sympatiaa. ei mitään törkeää, levotonta eikä irstasta
Kumma juttu muuten, silloin kun toiset oli miitissä, täällä oli lähinnä hartaita rukouksia, teetä ja sympatiaa. ei mitään törkeää, levotonta eikä irstasta
Jossain kohtaa asiat muuttaa tärkeysjärjestystään.Saahan sitä kysyä. En oikeastaan millään. Yrittäjällä kun nämä sairaslomat eivät ole ihan niin kuin palkollisilla. Sen verran saan tukia, että asumismenot ja lainan koron pystyn maksamaan. Mitään muuta en. Laajakaistaliittymä on tällä hetkellä kiinni ja kohta varmaan rahoitusyhtiö hakee auton pois. Laskin, että viime vkolla tuli 12 perintä- ja 8 ulosottokirjettä, seassa sekä omia että firman.
Jostain syystä en silti jaksa masentua, nykyään erilaiset asiat alkaneet olemaan tärkeitä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jossain kohtaa asiat muuttaa tärkeysjärjestystään.
haluuks peekoo että alan muistelemaan miten ton "sent from my..." saa pois
siltä vaikuttaaTaisin löytää sen...
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30194029:Halutaanko me todisteeksi kuvaa
:x
ETTE HALUAAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30194029:Halutaanko me todisteeksi kuvaa
:x
Tuohon en uskoAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30194039:Perjantaina
mulla oli männä viikolla käyntiä tsadin perällä ja siitä se sitten lähti...Mikä miitti?
Älä uskossasi lankea vääriin totuuksiinTuohon en usko
Nyt ku olis jättistuuttia.Jäätelöä :ashamed:
mulla oli männä viikolla käyntiä tsadin perällä ja siitä se sitten lähti...
kävästiin siraffin, kyöpsykän ja ikiksen kaa parilla kaljoilla
Ehkä tosiaan voisimme jättää väliinETTE HALUA
Juu, tuohonkaan en usko
just niin