Marketeista?Saakohan mistään kivoja kumppareita? Nirsolle kaupunkilaiselle? Ja ei kovin kalliita.
Marketeista?Saakohan mistään kivoja kumppareita? Nirsolle kaupunkilaiselle? Ja ei kovin kalliita.
mä maksoin 13e on hienot ja pitää vettä ihan samalla tavalla kuin kallimmatkin,mullakin ne on siksi tollaset värilliset niin niillä kehtaa sit tepastella missä vaanSaakohan mistään kivoja kumppareita? Nirsolle kaupunkilaiselle? Ja ei kovin kalliita.
Kai täällä nyt saa menkoistakin puhua
Ja itepä mainitsit tampoonin narun :stick:
Sellaset polviin asti olevat :xmas:Mulla on mustat Nokian kumpparit. Ne on hienot!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Miksi aina innostutaan kun joku sanoo näyttävänsä 715517, mutta kukaan ei halua nähdä menkkoja?
Sittarissa oli jotkut punaiset 17eMää ostin toissavuonna semmoset mustat joissa on kirsikan kuvia. maksokohan 17e. Ihan jostain perus-Prismasta yms.
Sellaset polviin asti olevat :xmas:
johtusko siitä että menkkoja ei varsinaisesti voi nähdä?Miksi aina innostutaan kun joku sanoo näyttävänsä 715517, mutta kukaan ei halua nähdä menkkoja?
Sellaset mulla on mökillä.Sellaset polviin asti olevat :xmas:
Ja inannallakin saattaa olla jälkivuotojaMiksi aina innostutaan kun joku sanoo näyttävänsä 715517, mutta kukaan ei halua nähdä menkkoja?
Kumma juttu.Miksi aina innostutaan kun joku sanoo näyttävänsä 715517, mutta kukaan ei halua nähdä menkkoja?
vaaleanpunaisista voi tulla liikaa mieleen kirkkovene tai mahdollisesti tissitSittarissa oli jotkut punaiset 17e
Vai tuoko liikaa mieleen menkat?
No en tietenkään höpsö :kiss:no elä nyt tyhjästä kirkastu, koetin vaan olla mukava vitsikäs
ai harmi sentään kun näin vanhalla ei moista ilmiötä enää ole :saint:johtusko siitä että menkkoja ei varsinaisesti voi nähdä?
menkkojen aikaan pimpistä otetusta kuvasta tuskin kukaan pahastuu :saint:
Jotain hyvääkinai harmi sentään kun näin vanhalla ei moista ilmiötä enää ole :saint:
ei kuulu mullekkaan mutta arvaan että samalla kuin palstamammatkin?Pk , asiahan ei mulle tietysti kuulu mutta millä ihmeellä sä elätät ittes nyt kun et voi tehdä töitä? Satuin stalkkaamaan tätä ketjua eilen
Halutaanko me todisteeksi kuvaaJa inannallakin saattaa olla jälkivuotoja
millon viimeks ei olla oltu?Oottepas te levottomia tänään
tuo oli hirveen nätisti sanottu. Me ollaan törkeitä ja irstaita.Oottepas te levottomia tänään
Perjantainamillon viimeks ei olla oltu?