jotenkin aistittavissa juu.vähän tuntuu olevan
jotenkin aistittavissa juu.vähän tuntuu olevan
Ei oikein tiedä tykätäkö vai eiEi oikein ehtiny kattella :-/ Kattellaan, sitten joskus. Oman pettymyksen korvaa toisen pikkupoikamainen ilo, näin mä tässä vakuuttelen ja kirskutan hampaita.
....aush...:hug:...eli hankinnan sulattamisessa mennee tovi...Ei oikein ehtiny kattella :-/ Kattellaan, sitten joskus. Oman pettymyksen korvaa toisen pikkupoikamainen ilo, näin mä tässä vakuuttelen ja kirskutan hampaita.
Tuossa on kyllä niin koskettavat ja pysäyttävät sanat, tykkään kovasti :heart:
Niinhän ne on :heart:Tuossa on kyllä niin koskettavat ja pysäyttävät sanat, tykkään kovasti :heart:
Sen sijaan K. Tapio....no joo, menkööt - olihan hän aivan huikea esiintyjä aikanaan ja liian aikaisin poistui taivaalliseen kokoonpanoon ja jätti menetyksen aukkoa iskelmämusiikkiin - mutta en ihan kokonaan uppoa hänen musiikkiinsa.
Kattelin esikoisen kanssa tuon Top GuninRuisen Tompassa on aika paljon samaa näköä kun viime keväisessä tykästymisessäni.
...no eikös tämmöstä vielä pystyis parin kanssa huojumaan kuin palmut konsanaan
Olis kyllä kiva osata tanssia. Edes jotain. Itsekään osaa yhtään, menee vaan jalat solmuun :ashamed:Mä haluaisin löytää joskus sellaisen miehen kenen kanssa voisin opetella tai joka voisi opettaa mua jos itse osaisi, tanssimaan.
Siis tarkoitan niitä meidän vanhempien aikasia "lavatanssitansseja" yms.
En nyt tangoja, humppia, foxeja mitä niitä on vaan sillain muten.
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan
Monesti katsoo jossain esim karaokepaikassa, kunnon tanssipaikassa tms kun toiset tanssii niin hienosti :heart:
eläppä höpötä, et sie yksin oono vittu ja joo mä yksin oooooonnnnn
https://www.youtube.com/watch?v=_1og4H1h5wE
Tanssikurssille siitä sitten, nainen !Mä haluaisin löytää joskus sellaisen miehen kenen kanssa voisin opetella tai joka voisi opettaa mua jos itse osaisi, tanssimaan.
Siis tarkoitan niitä meidän vanhempien aikasia "lavatanssitansseja" yms.
En nyt tangoja, humppia, foxeja mitä niitä on vaan sillain muten.
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan
Monesti katsoo jossain esim karaokepaikassa, kunnon tanssipaikassa tms kun toiset tanssii niin hienosti :heart:
Pystyishän tuota nytkin tanssimaan mutta ei sillan hienosti...no eikös tämmöstä vielä pystyis parin kanssa huojumaan kuin palmut konsanaan
Mutta joo, omat taidot eivät riitä kyllä minnekään lavatansseille mutta - toisaalta eipä tartte riittääkään, viejän taidot ratkaisevat
Mä olen aina tykännyt tanssimisesta mutta ne nyt on olleet lähinnä pyörimistä hitaillaOlis kyllä kiva osata tanssia. Edes jotain. Itsekään osaa yhtään, menee vaan jalat solmuun :ashamed:
aikanaan kun häitä suunniteltiin ja tiesin että emännän suku tanssii kokoajan. mietin että katkaisen jalkani ennen häitä. helpompaa se olisi ollut kun saada nämä kintut liikkumaan sulavasti musiikin tahdissa. onneksi asia ratkesi muilla tavoin.Olis kyllä kiva osata tanssia. Edes jotain. Itsekään osaa yhtään, menee vaan jalat solmuun :ashamed:
Varmaan joskus vielä menekin, olkoonkin sitten vaikka 10v päästäTanssikurssille siitä sitten, nainen !
Mitä useamman erilaisen viejän kanssa opettelee ja oppii tanssimaan, niin sen parempi. Ja varmasti sitten harjavoituu mitä enemmän käy vain tanssimassa.
Mä osaan varmuudella tanssia valssia ja muita menen vikisemällä . Muutaman kerran mua on niin taitavasti pyöritetty, että siinä on ollut niin vaivattoman helppoa vain liidellä toisen varmoilla käsivarsilla - jopa oma osaamattomuus on unohtunut
Mutta mulla varmaan helpottaa se, että rytmitajun kanssa osaan pelata.