tänne kans:attn:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30188603:Hups, hups, huppeliinhan tässä tulee.. Yksinäni varmaa puol pulloa juonu tota skumppaa.. :ashamed:
Mua tullaa hakee vanhalla Camarolla
tänne kans:attn:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30188603:Hups, hups, huppeliinhan tässä tulee.. Yksinäni varmaa puol pulloa juonu tota skumppaa.. :ashamed:
Mua tullaa hakee vanhalla Camarolla
melkein sama homma mulla; meen aina sinne pikkupoikanaMä olen käynyt pohjosessa joskus pikkutyttönä.
Jaa, kyllä varmaan vielä joskusniin että pitäskö famin kävästä uuvvelleen pohjoosessa?
Joskus käynyt kanssa noin ja täällä huutelin mutta itse en nähnyt niitä kirjoituksiaNyt tää palsta alkoi sekoilla, kun ei päästä mua ketjun viimeiselle sivulle ollenkaan :'(
Muistan kanssa kuinka ärsyttävää oli.Jep, olen jumiutunut sivulle 5934 ikuisiksi ajoiksi. Paitsi puhelimella näköjään pääsen lukemaan uudempiakin sivuja
mä vaan katon ruisen tomppaa neloseltaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30188639:Kivoja alusvaatteita livillä
aijaa, itse rasvailen lihaksiani ja katselen niitä peilin kautta ja otan selfiet sieltä täältämä vaan katon ruisen tomppaa neloselta
onko sulla lihaksiakin:xmas:aijaa, itse rasvailen lihaksiani ja katselen niitä peilin kautta ja otan selfiet sieltä täältä
mikä se oli, Ruise? pitääpi googletella
WUHUU!Jeeee! Pääsin tälle sivulle!
On.onko sulla lihaksiakin:xmas:
en usko,todista:attn: