ei mulla oo edes hyvä muistikaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30188315:Ei kai siihen vihkoa tarvitse. Hyvä muisti vain .
ei mulla oo edes hyvä muistikaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30188315:Ei kai siihen vihkoa tarvitse. Hyvä muisti vain .
Ja jotkut umpipervot jopa tykkää isopyllyisistä mutta hillitysti tissevistä naisista.Kaikki eivät tuijota pelkkään ulkonäköön. Eivätkä kaikki miehetkään mitään adoniksia ole.
No eipä niin kukaan koskaan oo tehnyt ja koska ei osaa niin se on automaattisesti että ei kun kerta aina sattuu.no justiinsa varovasti, silleen että tyyliin näyttää ne hampaat sille purppuranpunaiselle nännille =)
sulle ei vaan oo osunu kohalleen sellasta joka osaa olla hellä =)No eipä niin kukaan koskaan oo tehnyt ja koska ei osaa niin se on automaattisesti että ei kun kerta aina sattuu.
niin nänniosastolla mutta muuten on kyllä.sulle ei vaan oo osunu kohalleen sellasta joka osaa olla hellä =)
no seki hyväniin nänniosastolla mutta muuten on kyllä.
Vauvat imee vähän eri tavallaNännien imeminen tuntuu samanlaiselta kuin imettäminen. Yöök..
taas tuli ihan liian paljon informaatiotaEx kun imi niin ei kiihottanut ollenkaan siks sanoin yök.
Tykkään siitä kun hyväillään käsillä.
No eikö se oo vaan hyvä tietää mistä naises tykkää ja mistä ei.taas tuli ihan liian paljon informaatiota
juu mutta en tarvitse tietoa mitä kukakin exä on tehnyt ja millätavalla..No eikö se oo vaan hyvä tietää mistä naises tykkää ja mistä ei.
En sais puhua eksistä.No eikö se oo vaan hyvä tietää mistä naises tykkää ja mistä ei.
kauheen kiva kun sen saa täällä tietää...No eikö se oo vaan hyvä tietää mistä naises tykkää ja mistä ei.
Mulla taas päinvastoinEx kun imi niin ei kiihottanut ollenkaan siks sanoin yök.
Tykkään siitä kun hyväillään käsillä.
miksi siis puhut kun tiedät että mies on täällä kans?En sais puhua eksistä.
Öitä :hug: :kiss:Mie taijan joutaa nukkumaan, sikäli mikäli tonne nyt mahtuu taas..melkein siel on poikittain käsiä ja jalkoja jo On ne sulosii kun nukkuvat
Vtu kun saisin pääni selväks, siis en o juonu tai mitään, on vaan niin sekava olo suhteen suhteen. Juupas-eipäs-peliä keskenäni..: / Astetta pahempi kriisi päällä..
Mutta öitä. Ja levollisia unia ees teille..