Eihän sitä nyt noin tarkoitettu että pitää hiljaa olla :hug:Voi vitun vitun.. puhukoot muut sitten. Mä lopetan.
En kyllä huomannut mitään niin yksityiskohtaista siinä viestissä.juu mutta en tarvitse tietoa mitä kukakin exä on tehnyt ja millätavalla..
:Omiehet ei tosiaan halua kuulla juurikaan seksistä
Ei kyllä naisetkaan. Tai en voi tietenkään yleistää.miehet ei tosiaan halua kuulla juurikaan eksistä
pitääkö siinä olla jotain yksityiskohtaa? en mä ainakaan haluis kuulla existä missään keskustelupalstalla jossa olisin samaan aikaan oman nykysen kanssa. ne jutut voi keskustella irlissä jos on tarve.En kyllä huomannut mitään niin yksityiskohtaista siinä viestissä.
Mutta jos vain ei halua tietää mitä joku ex on tehnyt tai ei ole tehnytEn kyllä huomannut mitään niin yksityiskohtaista siinä viestissä.
mulle riittää yleensä tieto että koska erottu ja miksi. sen jälkeen ei kiinnosta tietää existä mitään. sitten tietty tilanne vähän ärsyttävämpi kun mies ja exä on edelleen ystäviä niin mulla kylllä mustat sukat viuhataa esiin tosi usein.Ei kyllä naisetkaan. Tai en voi tietenkään yleistää.
Itse en ainakaan halua.
Mä olen käynyt pohjosessa joskus pikkutyttönä.Vain biisin nimi: kaipaan sinne ja ens viikolla meen sinne..
Jänkäperälle..
Onhan ne. Mutta ne niistäEksät ovat osa menneisyyttä. Yritän olla puhumatta mutta joskus se ei onnistu. Ja tästä ei tämän enempää.
Häh?joko alkas familla olla aika verestää muistoja?