Tää jotenkin kuulosti vähän sarkastiseltaWUHUU!
Tää jotenkin kuulosti vähän sarkastiseltaWUHUU!
Näin.Mua on vaan yks eksä elämässäni häirinny - siis muuki ko oma. Jokaisella on menneisyys, ja musta outoa ellei niitä voi mainitakaan ilman että joku vetää herneet nekkuun. Se on osa elämää.
Tarviiko sitä todistaa?en usko,todista:attn:
ei kuulostanut,kuvittelit omias:kiss:Tää jotenkin kuulosti vähän sarkastiselta
Riippuisi ehkä miksi ja miten on pettänyt. Mutta ei pelkkä tieto joskus tapahtuneesta pettämisestä olis syy lyyä hanskoja tiskiin.Tuli tämmöinen mieleen.
Jos tapaisit jonkun kivan ihmisen ja kuulisit heti/myöhemmin häneltä itseltään että aiempi ero on johtunut pettämisestä/pidemmästä suhteesta toisen kanssa, alkaisitko tapaileen?
Itse en.
niinhän se on mutta valitettavan yleistä nykyisin.pettäminen on aina huono juttu
En laita ny mitn kuvia vaan haastan sut ja kaikki muutkin jotka arvelevat ettei mulla ole lihaksia niin "leikki"mieliseen kisaa piäkaapuntiseuvulla.en usko,todista:attn:
nyt voi kai sanoa et onneks asun niin jumalattoman kaukana niin ei voi osallistuuEn laita ny mitn kuvia vaan haastan sut ja kaikki muutkin jotka arvelevat ettei mulla ole lihaksia niin "leikki"mieliseen kisaa piäkaapuntiseuvulla.
Ja ei siis ole mitn painia tai vastaavaa.
jotain muuta.
voin käydä noutaa jos etäisyys helsingistä jää alle tuhannen kilometrinnyt voi kai sanoa et onneks asun niin jumalattoman kaukana niin ei voi osallistuu
vähän tuntuu olevanonko täällä tänä iltana jotenkin hermokireetä porukkaa vai kuvittelenko mä vaan?
Jos en tietäisi tulleeni petetyksi ja eron johtuvan siitä niin mikäs siinä.entä jos on pettänyt mutta itse lähtenyt suhteesta kertomatta toiselle että ero johtuu siitä että on pettänyt? lähtenyt vähän niinkuin omantunnon tuskissa
Niinhän se on menneisyys jokaisella.Mua on vaan yks eksä elämässäni häirinny - siis muuki ko oma. Jokaisella on menneisyys, ja musta outoa ellei niitä voi mainitakaan ilman että joku vetää herneet nekkuun. Se on osa elämää.
Itse varmaan miettisin tapahtuisiko se munkin aikana.Riippuisi ehkä miksi ja miten on pettänyt. Mutta ei pelkkä tieto joskus tapahtuneesta pettämisestä olis syy lyyä hanskoja tiskiin.
No, onpahan sitten seuraava shoppailureissukin tiedossa . Näkyikö edes mitään mattoon viittaavaa koko reissulla vai oliko se vikistelyä vain miehen viedessä?Mies sai slaagin tänään kaupassa. Mentiin mattoa ostamaan ja ostettiin jotain muuta, täysin turhaa, koska on aina sellaista toivonut. No, mikä minä olen estämään toisen unelmia.
Mitäs miehesi osti?Mies sai slaagin tänään kaupassa. Mentiin mattoa ostamaan ja ostettiin jotain muuta, täysin turhaa, koska on aina sellaista toivonut. No, mikä minä olen estämään toisen unelmia.
Ei oikein ehtiny kattella :-/ Kattellaan, sitten joskus. Oman pettymyksen korvaa toisen pikkupoikamainen ilo, näin mä tässä vakuuttelen ja kirskutan hampaita.No, onpahan sitten seuraava shoppailureissukin tiedossa . Näkyikö edes mitään mattoon viittaavaa koko reissulla vai oliko se vikistelyä vain miehen viedessä?
Jotain täysin jonnin joutavaa turhuutta.Mitäs miehesi osti?
JahaJotain täysin jonnin joutavaa turhuutta.