Mutta nännitkin on tärkeätAhterista ja mahasta voin luovuttaa osan sulle. Tisseissä ei ole mitään, mistä luovuttaa.
Mutta nännitkin on tärkeätAhterista ja mahasta voin luovuttaa osan sulle. Tisseissä ei ole mitään, mistä luovuttaa.
Mä voin luovuttaa puolet tisseistä pois.Mul ei ole mitään :|
Jee! Kiitos! Mahaa en kyl tarttis, mut oon ovela ja laitan sitä sit tisseihin.Ahterista ja mahasta voin luovuttaa osan sulle. Tisseissä ei ole mitään, mistä luovuttaa.
No onks ne sun luona, kun en oo täällä kyl nähnyt.On sullakin jotain
Löytyy se täältäkinNo onks ne sun luona, kun en oo täällä kyl nähnyt.
Mulle tulee yksi prinsessa viereen nukkumaan, tai hän taitaa ensin mennä nukkumaan tuossa puolen tunnin päästäSaan nukkuseuraa näköjään..pari pikku prinsessaa valtaa taas sängyn..
eka ajatus tuli että en tykkää jos nänneistä mennää näykkimään.sattuu:|Mutta nännitkin on tärkeät
Eikä se muutenkaan ole kivaa. Ne on vauvan imettämistä varten.eka ajatus tuli että en tykkää jos nänneistä mennää näykkimään.sattuu:|
Eikös ne sitä varten ihan ole? :Oeka ajatus tuli että en tykkää jos nänneistä mennää näykkimään.sattuu:|
sehän se kun mitään ei tapahtunut. se eka oli tosi mukava ja ei pahan näkönenkään eikä edes täältä kotosin mutta niin mun tuuria että oli varattu. kaikki kivathan ne on.Elä ny suutu!
vitsillä sanoin, mistäs mie tiijän mitä sielä tapahtunu =)
Ei kaikki tykkää siitä.Eikös ne sitä varten ihan ole? :O
pikkusen ees.. varovasti...
:kieh:
niin.. niinhän me ollaan..sehän se kun mitään ei tapahtunut. se eka oli tosi mukava ja ei pahan näkönenkään eikä edes täältä kotosin mutta niin mun tuuria että oli varattu. kaikki kivathan ne on.
Riippuu miten sen tekee :xmas:eka ajatus tuli että en tykkä jos nänneistä mennää näykkimään.sattuu:|
Et ole ole lukenut tarkkaan ketjua .
edes tiedä missä poika asuu että vois mennä ylläri käynnille
Saa näykkiä mutta ei imeäEikös ne sitä varten ihan ole? :O
hehhee, oisit voinut kertoa siitä muualla kuin täällä palstallaEi kaikki tykkää siitä.
miksei sitä sitten voi tehdä varovasti jos sellasta tekee|O enkä muutenkaan niin tykkää,toki käsin voi hiplailla mutta kun aina ne hampaat pitää iskeä kiinni,en tykkää:kieh:Eikös ne sitä varten ihan ole? :O
Saa sitäkin tehdäSaa näykkiä mutta ei imeä
ei mulla ole tiimarivihkoa minne kaikki pistäisin ylös:stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30188276:Et ole ole lukenut tarkkaan ketjua .
Ei kai siihen vihkoa tarvitse. Hyvä muisti vain .ei mulla ole tiimarivihkoa minne kaikki pistäisin ylös:stick:
jossain metässä se kai oli.
no justiinsa varovasti, silleen että tyyliin näyttää ne hampaat sille purppuranpunaiselle nännille =)miksei sitä sitten voi tehdä varovasti jos sellasta tekee|O enkä muutenkaan niin tykkää,toki käsin voi hiplailla mutta kun aina ne hampaat pitää iskeä kiinni,en tykkää:kieh:
paukkua kun alkoi tekeen saunan päälle niin huomasi että vichyt unohtui. onneksi se ei nii kauheasti haittaa.Mitään et ole sitten unohtanut
Muistat vaan ottaa vaatteet pois kun menet saunaan :xmas: