No en tiiä, liika on liikaa.: /ei kannata alakaa kaventamaan, hyvähän se on jos naisella on runsaasti takamuksia
No en tiiä, liika on liikaa.: /ei kannata alakaa kaventamaan, hyvähän se on jos naisella on runsaasti takamuksia
:wave:jos näytät mulle yhenkin miehen joka oikeesti tykkää leveistä perseistä ja muutenkin vähän muhkusta niin annan sulle pusun
moni sanoo kyllä mutta en oo kyllä yhtäkään tainnut tavata
hyvä, meneppä tutimaan sitte joTänään ajoissa nukkumaan.
Persettä kyllä löytyy ja reittäkin,ihan liikaa mut tissit on mitä on:wave:
mää tykkään isoista ja leveistä perseistä, saaolla reilusti reittäkin enkä ollenkaan paa pahakseni jos on isot tissit
motoristit tykkää kurveista
On :'(on tojella aivan tuntikausia menny ettei viestin viestiä?
Heeiii! Sie meet. Tai saat maanantaina heti aamulla piiskaa.hyvä, meneppä tutimaan sitte jo
No mutta sä olet niin söpö ja mukava.Lempiystävä on ihana, paras, rakas. En voi olla läpeeni paha kun mua on noin siunattu noin ihanalla ihmisellä elämässäni. Juodaan krapulaolutta leffan päälle ja nyyhkitään yhdessä. Suuret on huolet näillä daameilla.
(senkään hellustelutoveri ei oo moneen tuntiin laittanut viestiä)
Kaveri tykkää justiinsa "isoista" naisista. Siis pitää olla todella iso että kiinnostuu.jos näytät mulle yhenkin miehen joka oikeesti tykkää leveistä perseistä ja muutenkin vähän muhkusta niin annan sulle pusun
moni sanoo kyllä mutta en oo kyllä yhtäkään tainnut tavata
Sullako? Löytyy mukavan sopivasti.Persettä kyllä löytyy ja reittäkin,ihan liikaa mut tissit on mitä on
lähetätä tänne sit muutama motoristi.
Lupaat vaan taas..Heeiii! Sie meet. Tai saat maanantaina heti aamulla piiskaa.
mää olisin jo ihan toivoni menettänyt:ashamed: mutta mä olenkin mä,epävarma ja hermokimppu toisin kun sinä.Lempiystävä on ihana, paras, rakas. En voi olla läpeeni paha kun mua on noin siunattu noin ihanalla ihmisellä elämässäni. Juodaan krapulaolutta leffan päälle ja nyyhkitään yhdessä. Suuret on huolet näillä daameilla.
(senkään hellustelutoveri ei oo moneen tuntiin laittanut viestiä)
Riittääkö kahdenistuttavan sohvan levyinen ahteri vai voisiko siitä jo kaventaakin?ei kannata alakaa kaventamaan, hyvähän se on jos naisella on runsaasti takamuksia
enhän mä sulle mitään luvannutKaveri tykkää justiinsa "isoista" naisista. Siis pitää olla todella iso että kiinnostuu.
Niin että mitäs nyt annat mulle niinkuin lupasit
nainen?grillattu, huomenna vapaapäivä, sauna lämpiämässä ja ennenkaikkea tsihiä tarpeeksi. jotain olen varmasti unohtanut.
"jos näytät mulle yhenkin miehen joka oikeesti tykkää leveistä perseistä ja muutenkin vähän muhkusta niin annan sulle"enhän mä sulle mitään luvannut
Mää istuin tänään bussissa sen kokoisen naisen viereen, että mulle jäi puoli penkkiä.Riittääkö kahdenistuttavan sohvan levyinen ahteri vai voisiko siitä jo kaventaakin?
Mä ajattelin vastata että tinku puuttuu.nainen?
Mitäs kauheeta sielä sitten tapahtui :Otai sitten se valvomien... mihin mää nyt olisin menossa:O terassille oisin voinut mennä mutta en taida jaksaa ja viime viikkonen oli kyllä sellanen että pelkään et uusiutuis ja sellasta en halua.