:wave: heips taas. Äiti osti herkkuja meille!|O|O
Helkkarin mummo..yritä tässä nyt persettä kaventaa..:headwall:
Helkkarin mummo..yritä tässä nyt persettä kaventaa..:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30187260::O
Omien tissien :O
?
Ootko ruvellut lomittajaksi?
Kiva =) Ja toinen kuva kun se on sun päällä?
Miten tollasia paitoja käytetään? Mä en osaa. Tuntuu että noi poimut roikkuu tyhmästi ja ne häiritsee muutenkin. Vai pitäiskö tollaseen paitaan olla tissit?
Grillausta: ribsejä, iiisot lehemänlihapihvit (4-5cm paksut), maissintähkiä, pari kastiketta ja salaatti.
Nam!
Ehkä joskus kun se on päälläKiva =) Ja toinen kuva kun se on sun päällä?
Niitä käytetään päälläMiten tollasia paitoja käytetään? Mä en osaa. Tuntuu että noi poimut roikkuu tyhmästi ja ne häiritsee muutenkin. Vai pitäiskö tollaseen paitaan olla tissit?
ei kaikkea sovi kertoaMysteerinainen..
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30187795:Moi! :wave:
Olen rätti, poikki. Kaikkeni antanut. Ei jaksa. Oli melkosen raskas työpäivä, huomenna huutaa selkä ja hartiat hoosiannaa, tarvinnee ettiä jostakin joku hieroja.
Jep. naamakassit on sen mukaiset, että jääny unet vähän vähille, mutta se ei silti estä mua korkkaamasta illalla tota mun Skumppapulloa tuolta jääkaapistaYövuorot ja pitkä työpäivä tänään :hug:
skumppaa:O meinasin tarjota sulle tsihin mutta sulla on siellä jotain parempaa vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30187848:Jep. naamakassit on sen mukaiset, että jääny unet vähän vähille, mutta se ei silti estä mua korkkaamasta illalla tota mun Skumppapulloa tuolta jääkaapista
Haista sinä..Terve friidut ja ladsit. Mulla ois nyt tällänen homma Miehet että tarvisin muutamia orjia tonne ranchilleni wagonit wäconiin odottavat.Siis boss mies täällä maksan käyvän hinnan kulta dukaatein kunigas filippos 3 leimoin. Tarviin siis puuvilla plantaasille kolme kätevää naista jotka osaa myös karjan lypsyn.
Tarviitko apua juomiseen?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30187848:Jep. naamakassit on sen mukaiset, että jääny unet vähän vähille, mutta se ei silti estä mua korkkaamasta illalla tota mun Skumppapulloa tuolta jääkaapista
Tällasta herkkua toin laivalta Joskus heinäkuussa ku kävin. Otan nyt sille mun vakkaripaikalle, ku en oo viel kerennyskumppaa:O meinasin tarjota sulle tsihin mutta sulla on siellä jotain parempaa vissiin.
Tervetuloa :kiss:Tarviitko apua juomiseen?