The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiva =) Ja toinen kuva kun se on sun päällä? :rolleyes:
Ehkä joskus kun se on päällä ;)

Miten tollasia paitoja käytetään? :D Mä en osaa. Tuntuu että noi poimut roikkuu tyhmästi ja ne häiritsee muutenkin. Vai pitäiskö tollaseen paitaan olla tissit?
Niitä käytetään päällä :D
Eikä nuo poimut roiku kun pusero menee ihoa myöden. "Kaula-aukosta" on löysemmin mutta poimut laskeutuu kauniisti.
Eihän mullakaan tissejä ole ja ihan hyvin sopii päälle :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30187795:
Moi! :wave:

Olen rätti, poikki. Kaikkeni antanut. Ei jaksa. Oli melkosen raskas työpäivä, huomenna huutaa selkä ja hartiat hoosiannaa, tarvinnee ettiä jostakin joku hieroja.

Yövuorot ja pitkä työpäivä tänään :hug:
 
Terve friidut ja ladsit. Mulla ois nyt tällänen homma Miehet että tarvisin muutamia orjia tonne ranchilleni wagonit wäconiin odottavat.Siis boss mies täällä maksan käyvän hinnan kulta dukaatein kunigas filippos 3 leimoin. Tarviin siis puuvilla plantaasille kolme kätevää naista jotka osaa myös karjan lypsyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30187848:
Jep. naamakassit on sen mukaiset, että jääny unet vähän vähille, mutta se ei silti estä mua korkkaamasta illalla tota mun Skumppapulloa tuolta jääkaapista :p
skumppaa:O meinasin tarjota sulle tsihin mutta sulla on siellä jotain parempaa vissiin.
 
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30187848:
Jep. naamakassit on sen mukaiset, että jääny unet vähän vähille, mutta se ei silti estä mua korkkaamasta illalla tota mun Skumppapulloa tuolta jääkaapista :p
Tarviitko apua juomiseen? :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä