The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämäkin piti tässä illansuussa kuunnella...

Mun sydämeni tänne jää -Kari Tapio - YouTube
Tuossa on kyllä niin koskettavat ja pysäyttävät sanat, tykkään kovasti :heart:

Sen sijaan K. Tapio....no joo, menkööt - olihan hän aivan huikea esiintyjä aikanaan ja liian aikaisin poistui taivaalliseen kokoonpanoon ja jätti menetyksen aukkoa iskelmämusiikkiin - mutta en ihan kokonaan uppoa hänen musiikkiinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuossa on kyllä niin koskettavat ja pysäyttävät sanat, tykkään kovasti :heart:

Sen sijaan K. Tapio....no joo, menkööt - olihan hän aivan huikea esiintyjä aikanaan ja liian aikaisin poistui taivaalliseen kokoonpanoon ja jätti menetyksen aukkoa iskelmämusiikkiin - mutta en ihan kokonaan uppoa hänen musiikkiinsa.
Niinhän ne on :heart:

Enemmän tykkään tuon kappaleen kohdalla Tapion tulkinnasta kuin Katri-Helenan.
Vaikka kaunis ääni hänelläkin on.

Mutta joitain hienoja kappaleita Tapio tehnyt vaikka en niitä niin kuuntelekaan :D
 
Ruisen Tompassa on aika paljon samaa näköä kun viime keväisessä tykästymisessäni.
Kattelin esikoisen kanssa tuon Top Gunin :)

Aika sinnillä poika siinä katteli ja valvoi, niin kovin tahtoi tuon leffan nähdä kun tykästyi esitetyn trailerin musiikkiin. Vaan kun leffa loppui, niin saman tein alkoi hillitön haukotteleminen :D...eikä tuossa koijarin nukahtamisessa kyllä aikaa mennyt.

Naps. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä haluaisin löytää joskus sellaisen miehen kenen kanssa voisin opetella tai joka voisi opettaa mua jos itse osaisi, tanssimaan.
Siis tarkoitan niitä meidän vanhempien aikasia "lavatanssitansseja" yms.
En nyt tangoja, humppia, foxeja mitä niitä on vaan sillain muten.
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan :D

Monesti katsoo jossain esim karaokepaikassa, kunnon tanssipaikassa tms kun toiset tanssii niin hienosti :heart:
 
Mä haluaisin löytää joskus sellaisen miehen kenen kanssa voisin opetella tai joka voisi opettaa mua jos itse osaisi, tanssimaan.
Siis tarkoitan niitä meidän vanhempien aikasia "lavatanssitansseja" yms.
En nyt tangoja, humppia, foxeja mitä niitä on vaan sillain muten.
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan :D

Monesti katsoo jossain esim karaokepaikassa, kunnon tanssipaikassa tms kun toiset tanssii niin hienosti :heart:
Olis kyllä kiva osata tanssia. Edes jotain. Itsekään osaa yhtään, menee vaan jalat solmuun :ashamed:
 
Mä haluaisin löytää joskus sellaisen miehen kenen kanssa voisin opetella tai joka voisi opettaa mua jos itse osaisi, tanssimaan.
Siis tarkoitan niitä meidän vanhempien aikasia "lavatanssitansseja" yms.
En nyt tangoja, humppia, foxeja mitä niitä on vaan sillain muten.
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan :D

Monesti katsoo jossain esim karaokepaikassa, kunnon tanssipaikassa tms kun toiset tanssii niin hienosti :heart:
Tanssikurssille siitä sitten, nainen :)!

Mitä useamman erilaisen viejän kanssa opettelee ja oppii tanssimaan, niin sen parempi. Ja varmasti sitten harjavoituu mitä enemmän käy vain tanssimassa.

Mä osaan varmuudella tanssia valssia ja muita menen vikisemällä :D. Muutaman kerran mua on niin taitavasti pyöritetty, että siinä on ollut niin vaivattoman helppoa vain liidellä toisen varmoilla käsivarsilla - jopa oma osaamattomuus on unohtunut :D

Mutta mulla varmaan helpottaa se, että rytmitajun kanssa osaan pelata.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...no eikös tämmöstä vielä pystyis parin kanssa huojumaan kuin palmut konsanaan :D

Mutta joo, omat taidot eivät riitä kyllä minnekään lavatansseille mutta - toisaalta eipä tartte riittääkään, viejän taidot ratkaisevat :)
Pystyishän tuota nytkin tanssimaan mutta ei sillan hienosti :)
Vaikea selittää.
Kyllä mäkin tänä päivänä menen melko rohkeasti tanssiin jos joku hakee ja sanon sitten että tanssitaitoni ei ole kummoinen tällaisiin tjps.
Yritän kuitenkin kuunnella musiikin rytmiä ja sitä miten toinen vie mutta jos jotain puhutaan, sekoan rytmeissäni :D
 
Olis kyllä kiva osata tanssia. Edes jotain. Itsekään osaa yhtään, menee vaan jalat solmuun :ashamed:
Mä olen aina tykännyt tanssimisesta mutta ne nyt on olleet lähinnä pyörimistä hitailla :D
tai sitten diskoa.
Ja menen kyllä ihan yksinkin tanssiin jos vain hyvää musiikkia tulee ja tanssijalkaa vipattaa :)
Mutta nuo tuollaiset no miksikä niitä sanoo, "vanhankansan tanssit", olis hienoa oppia :)
 
Olis kyllä kiva osata tanssia. Edes jotain. Itsekään osaa yhtään, menee vaan jalat solmuun :ashamed:
aikanaan kun häitä suunniteltiin ja tiesin että emännän suku tanssii kokoajan. mietin että katkaisen jalkani ennen häitä. helpompaa se olisi ollut kun saada nämä kintut liikkumaan sulavasti musiikin tahdissa. onneksi asia ratkesi muilla tavoin.
 
Tanssikurssille siitä sitten, nainen :)!

Mitä useamman erilaisen viejän kanssa opettelee ja oppii tanssimaan, niin sen parempi. Ja varmasti sitten harjavoituu mitä enemmän käy vain tanssimassa.

Mä osaan varmuudella tanssia valssia ja muita menen vikisemällä :D. Muutaman kerran mua on niin taitavasti pyöritetty, että siinä on ollut niin vaivattoman helppoa vain liidellä toisen varmoilla käsivarsilla - jopa oma osaamattomuus on unohtunut :D

Mutta mulla varmaan helpottaa se, että rytmitajun kanssa osaan pelata.
Varmaan joskus vielä menekin, olkoonkin sitten vaikka 10v päästä :)
Ja helpompaahan se on aina tanssia sen oman kumppanin kanssa kun tietää askeleet, rytmit sun muut.

Olen tässä nyt muutaman kerran käynyt yhdessä tanssipaikassa ja melkein joka kerta siellä on ollut yksi mies kenen kanssa on juteltu ja tanssittu.
Ei hänkään niin hyvin osaa mutta ollaan opeteltu ja ihasteltu joidenkin osaamista :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä