The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: famipala ja kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30169506:
Yheltä ihkulta tytöltä :p



:hug: Älä itke. Kyllä mua piristi tuo sunkin viesti :) :heart:

Nyt mää lähen yöks jynssää konetta. Mikä paras työ just sunnuntai-maanantai yölle keksittykään..
Työn iloa :) :wave:
 
...se kun ei mene kuin Strömsössä, ei lähimaillekaan :snotty:

Oishan se kumma juttu, jos iltasatuhetkinen sujuisi ilman raamankaarta. Että jos ei kesken sadun ruvettas pohtimaan yllättäen kuolemisia tai leppäkertun pärjäämistä ulkosalla (..."jos mä nyt kuitenkin lähtisin ja hakisin sen siitä pensaasta tänne sisälle nukkumaan...kyllä me nyt voidaan vaikka joku tulitikkuaski tyhjätä pediksi.." nti 5vee) tai sitä että miltä tuntuu olla aikuinen ja mahtaakohan sattua ja mitenkä pahasti jos ..."..kokeilisin ton yhden fillaria ja tulisin tohon pihaan tappisladissa ja sitten katkeiskin jarruvaijeri ja tulisinkin suoraan vattupusikoihin ja nokkosiin..(hra 7vee)"...niin sitten keksitäänkin saada riidan aihe lukemisesta |O

Että kuka saa lukea ja mistä kohdasta. Kun äiti nyt ei ainakaan lue.

Vaan minä ite. x2. Kilpana.

Voi reisi. Että jos toisella hiukan kestää hahmottaa semmonen kohtuu pitkä sana ("huomaamattomasti"), niin sitten se toinen koijari sen virnistellen möläyttää kuuluvasti ääneen.

- No ei kyllä ollu vielä sun vuoro!!!
- No kun ei oikein tahtonut sujua!!
- Et ois itekkään omalla vuorollas osannu sanoa!!
- No osasinpas, justhan mä sen luin kun sä vasta tavasit!
- Mutta kun ei ollut sun vuoro!!!...jne...


Ovat nyt kyllä ihan hiljaisina. Huoh. Ja huomenna mä saan lukea ihan ite yksinäni.



:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä