Ei haittaa. :kiss:Anteeksi, ärsyttävää alottaa juttua muttei sit enempi kerro. Mut en oikeen viiti alkaa purkamaan, mitä lie kriiseilyä, ahistusta ja jännitystä sekaisin..: /
Ei hätiä mitiä, jotkut asiat vaan pitää sortteerata itekseen :hug:Anteeksi, ärsyttävää alottaa juttua muttei sit enempi kerro. Mut en oikeen viiti alkaa purkamaan, mitä lie kriiseilyä, ahistusta ja jännitystä sekaisin..: /
Mee vaan. :hug:Oisin ihan valmis jo nukkuu..kurkkuunkin sattuu ja päätä meinaa alkaa särkemään.
Taijan ottaa Buranan ja painua pitkälleen.
Mie taidan tilailla kohta itelleni matkalippuja viikonlopulle
minnes meinaat mennä? kitaramiehen vai tsadilaisen luo?Mie taidan tilailla kohta itelleni matkalippuja viikonlopulle
:OMää oon syönyt kokonaisen suklaalevyn vuorokauden sisään :ashamed:
Mulla kesti sipsipussi 3 päivää \o/Mää oon syönyt kokonaisen suklaalevyn vuorokauden sisään :ashamed:
Eka kerta takana vasta, huokaise syvään - hyvinhän se loppujen lopuksi meni .Futiskentän laidalla seisty pari tuntia. Huomenna uudestaan kera vauvan. Vielä kun tuo tyttö oppisi noudattamaan simppeleitä ohjeita niin ei tarvitsisi facepalmata jatkuvalla syötöllä.
Likka kerjännyt että saa alkaa harrastamaan jalkapalloa nyt vuoden. Lopulta kun suostuin kun niin sinnikäs oli asiansa kanssa niin johan ensimmäisiä treenejä odotellessa tyttö sanoi, "noi pelaa tuolla koripalloa, mä haluun pelata koripalloa kanssa."
Luonnollisesti vedin syvään henkeä ja sanoin että katsotaanpas nyt nää treenit eka. Siellä se tyttö sitten pääasiassa pompotteli kädellä jalkapalloa ja nakkeli sitä sinne tänne hurraten omatoimisuudellensa (lue: sääntöjä noudattamattomuudellensa). Voi luoja.
Väsyttää. Taidanpas kaapata vauvan kainaloon ja käydä aikaisille unille.
Miittiin että tsadilaisen luominnes meinaat mennä? kitaramiehen vai tsadilaisen luo?
muoks;eiku sinne miittin vai?
Hassu nainen, suuhun noita pitää pistää eikä naamaan.Suklaa-vaniljahiusnaamio ja avoin ikkuna josta ampiaiset pääsee sisään on huono yhdistelmä.
Hiuksissahan ne nyt oliHassu nainen, suuhun noita pitää pistää eikä naamaan.
Hassu mies, laitoin hiuksiin enkä naamaanHassu nainen, suuhun noita pitää pistää eikä naamaan.