Koht puoliin, pyykki vielä kuivurissa ja pitäisi pedata sänky ja sitten kohta paistaa kuu ja ajattelin siitä kuvan ottaa.Hyvää yötä
Koht puoliin, pyykki vielä kuivurissa ja pitäisi pedata sänky ja sitten kohta paistaa kuu ja ajattelin siitä kuvan ottaa.Hyvää yötä
Ootahan vaan vuoroasivoimia huurrekatille. Onneksi ei vielä tarvitse noita käydä läpi
Mie sanoisin tuossa vaiheessa tenaville että ottakaa kirjat ja lukekaa molemmat omia opuksianne, omassa sängyssä ja hiljaa mieluitenOotahan vaan vuoroasi
Mä luulen että tämän tulevan syksyn aikana noita lukuhetkitilanteita piisaa ihan urakalla. Noilla kahdella kun on ihan älytön kilpailutilanne päällänsä mitä tulee kirjoitus- ja lukemistaitoihin. Että taijanpa tässä jemmata vinon pinon niitä kuuluisia varapäreitä
Voi simpura, se kuukin vielä! Viime yö meni ihan pyllylleen, ja ihan on tutinat sitä luokkaa että menee se tämäkin yö...Koht puoliin, pyykki vielä kuivurissa ja pitäisi pedata sänky ja sitten kohta paistaa kuu ja ajattelin siitä kuvan ottaa.
Kiitos aiemmasta tekstistä Meillähän meni ihan miellyttävästi tuohon verrattuna.Ootahan vaan vuoroasi
Mä luulen että tämän tulevan syksyn aikana noita lukuhetkitilanteita piisaa ihan urakalla. Noilla kahdella kun on ihan älytön kilpailutilanne päällänsä mitä tulee kirjoitus- ja lukemistaitoihin. Että taijanpa tässä jemmata vinon pinon niitä kuuluisia varapäreitä
No tuota juurikin odotellessaMie sanoisin tuossa vaiheessa tenaville että ottakaa kirjat ja lukekaa molemmat omia opuksianne, omassa sängyssä ja hiljaa mieluiten
- ollos höveliä vaan.Kiitos aiemmasta tekstistä Meillähän meni ihan miellyttävästi tuohon verrattuna.
Onneksi ostinkin ne itselleni :kiss:mää en niin välitä niistä lidlin "omista" naksuista, kun ne on mielestäni huomattavasti rasvaisempia kuin taffelin / estrellan.
Pilven takana täällä : /Koht puoliin, pyykki vielä kuivurissa ja pitäisi pedata sänky ja sitten kohta paistaa kuu ja ajattelin siitä kuvan ottaa.
saa nähä tuleeko vai ei. :/Korjasin ja myötäilen!
Oliko teille oikeesti nyt tulossa toinen vai oliko se vitsiä? Meni multa ohi
:hug:saa nähä tuleeko vai ei. :/
Eilen oli kirkas taivas. Näkyi tähtiäkin.Pilven takana täällä : /
Jaa mää vai?Viikon sää tulee kohta
Kauniita unikuvia :kiss:Mie meen nukkuu. öitä :kiss:
:O yyveetä?saa nähä tuleeko vai ei. :/
onneks meidän ei sitä tartte kattoo kun sää pidät meijjät ajan tasallaViikon sää tulee kohta
Meidän säätyttöonneks meidän ei sitä tartte kattoo kun sää pidät meijjät ajan tasalla
se on ilta-aikaan liian rauhaton paikkaMillanen on kaisaniemen puisto? Olisko se hyvä paikka pussikaljoille?
Ai et mulle ostanut? törkeetäOnneksi ostinkin ne itselleni :kiss:
Ja lapsille
Nuo maistuu jotenkin vähän kuin popkornille eikä olleet omaan makuuni sen rasvaisempia kuin muutkaan.