The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
voimia huurrekatille. Onneksi ei vielä tarvitse noita käydä läpi :D
Ootahan vaan vuoroasi :D

Mä luulen että tämän tulevan syksyn aikana noita lukuhetkitilanteita piisaa ihan urakalla. Noilla kahdella kun on ihan älytön kilpailutilanne päällänsä mitä tulee kirjoitus- ja lukemistaitoihin. Että taijanpa tässä jemmata vinon pinon niitä kuuluisia varapäreitä :D
 
kahvikirahvi
Ootahan vaan vuoroasi :D

Mä luulen että tämän tulevan syksyn aikana noita lukuhetkitilanteita piisaa ihan urakalla. Noilla kahdella kun on ihan älytön kilpailutilanne päällänsä mitä tulee kirjoitus- ja lukemistaitoihin. Että taijanpa tässä jemmata vinon pinon niitä kuuluisia varapäreitä :D
Mie sanoisin tuossa vaiheessa tenaville että ottakaa kirjat ja lukekaa molemmat omia opuksianne, omassa sängyssä ja hiljaa mieluiten :LOL:
 
Koht puoliin, pyykki vielä kuivurissa ja pitäisi pedata sänky ja sitten kohta paistaa kuu ja ajattelin siitä kuvan ottaa.
Voi simpura, se kuukin vielä! Viime yö meni ihan pyllylleen, ja ihan on tutinat sitä luokkaa että menee se tämäkin yö...

Mulla ei ainakaan onnistunut kuvan otto - tosin mulla on surkee kamera - mutta nappaa sinä hieno otos :)!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ootahan vaan vuoroasi :D

Mä luulen että tämän tulevan syksyn aikana noita lukuhetkitilanteita piisaa ihan urakalla. Noilla kahdella kun on ihan älytön kilpailutilanne päällänsä mitä tulee kirjoitus- ja lukemistaitoihin. Että taijanpa tässä jemmata vinon pinon niitä kuuluisia varapäreitä :D
Kiitos aiemmasta tekstistä :) Meillähän meni ihan miellyttävästi tuohon verrattuna.
 
Mie sanoisin tuossa vaiheessa tenaville että ottakaa kirjat ja lukekaa molemmat omia opuksianne, omassa sängyssä ja hiljaa mieluiten :LOL:
No tuota juurikin odotellessa :D

Kalkattajia kun ovat yhdessä ja erikseen. Monesti :snotty: oon saanut kyllä ärähtää ja poistuakin paikalta, niin pölötys on jatkunut oman aikansa....kesken pupinoittensa ovat nukahtaneet :D

Eikä meillä nyt hiljaa nukutakaan. Esikoinen viimeistään pitää siitä huolen kun unissaan aloittaa oman yksinjorinansa.

Joku bunkkeri kait sitä pitää kohta itelleni hommata :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä