: /...:hug:
Jos vain vastaat hänen kysymyksiin juuri niin kuin tässä hetkessä ja tilanteessa tunnet aidosti ja rehellisesti.
: /...:hug:
Jos vain vastaat hänen kysymyksiin juuri niin kuin tässä hetkessä ja tilanteessa tunnet aidosti ja rehellisesti.
Näinpä. Mutta asia ja tilanne ja tapahtuma kerrallaan. Lapsikin kasvaa kovaa vauhtia aikuiseksi. Ja elämää on vaikka kuinka edessä päin :kiss:Tässä on kyseessä esim. mun lapseni joka ei asu mun kanssa. En haluaisi muuttaa kauemmas hänestä. Asuu nyt jo aika kaukana.
Jahas - laitanpa heti nimen ylös huomiselle kauppalapulle! KiitosVähennä hikoilua ellet erityisesti nauti vimmaisesta kuurauksesta ja hanki Universal Stonea purkki.
:hug:Mutta ei tästä mun tilanteesta sen enempää. Pelkkä asioiden ajattelaminen itkettää.
Elämäni aikana on ollut niin paljon paskaa että kohta en jaksa enää yhtään mitään.
Näin vähän ajattelinkinNo et ole mitn menettänytkään...siellä jälleen jotakuta ahdistaa kun me täällä perseillään ja ollaan niin erityisiä tjtn
:wave:
Sillä voi putsata melkein mitä vaan ja biologisesti hajoavana ei ole edes mikään myrkky. Ens viikonloppuna meen täydentämään pesuainevarastoja Prismaan ja aine on listalla.Jahas - laitanpa heti nimen ylös huomiselle kauppalapulle! Kiitos
...mähän menin tässä heti kuukkelille ja sainpas huomata, että tämä ainehan se on meiltä puuttunutkin kaikki nämä vuodet (ja parkkiintuneet käpälänahat ). Jos en satu löytämään paikallisesta marketista niin nytpähän törähti varsin pätevä syy ulkoiluttaa reinoa kaupungille astiSillä voi putsata melkein mitä vaan ja biologisesti hajoavana ei ole edes mikään myrkky. Ens viikonloppuna meen täydentämään pesuainevarastoja Prismaan ja aine on listalla.
Universal Stone Yleispuhdistusaine
Prismasta ainakin saa, jos on lähimaastossa. Mulle kans yks kaveri tän aineen vinkkas ja oon ihan tykästynyt siihen....mähän menin tässä heti kuukkelille ja sainpas huomata, että tämä ainehan se on meiltä puuttunutkin kaikki nämä vuodet (ja parkkiintuneet käpälänahat ). Jos en satu löytämään paikallisesta marketista niin nytpähän törähti varsin pätevä syy ulkoiluttaa reinoa kaupungille asti
Tietäväiset ja auttavaiset kaverit ovat aina paikallaanPrismasta ainakin saa, jos on lähimaastossa. Mulle kans yks kaveri tän aineen vinkkas ja oon ihan tykästynyt siihen.
Kupu ravittu vai kirjoitinko sen nyt väärin?maistuisko kelleen rillattu kana?
loppuun pari kg olis juuri valmistumaisiillaan
Minä oon aina paikalla :wave:.maistuisko kelleen rillattu kana?
kyllämaistuisko kelleen rillattu kana?
:hug:Mutta ei tästä mun tilanteesta sen enempää. Pelkkä asioiden ajattelaminen itkettää.
Elämäni aikana on ollut niin paljon paskaa että kohta en jaksa enää yhtään mitään.
Just söin eilen sitä kananrintaa.maistuisko kelleen rillattu kana?
Toi patukkakuva on aika paha. Yleensä kun näen sen niin alkaa tekee mieli suklaata.Pitipä käydä nostaan se The V***u ketju
Koskahan modet sen poistaa otsikon takia
Jos on koko valkoinen paita heitä kloriittiin.Mun pitäs ostaa ja kokeilla vanishia. Joku läikäytti irish coffeensa tms kahvipitoisen juoman mun valkoselle paidalle eikä auttanut tabort tai dr. beckmannin aineet.
1 isompi läikkä ja pari pienempää : /
Pulveri vai suihke parempi, onko kokemuksia?
On siinä jotain tummaa kuviota mukana.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30169136:Jos on koko valkoinen paita heitä kloriittiin.
Huono idea siis. Ellei sitten kokeilisi niille läikkäkohdille vain sitä kloriittia varovasti laitella.On siinä jotain tummaa kuviota mukana.
Yritin sitä vaihtaa mutta tuo kuulemma parempiToi patukkakuva on aika paha. Yleensä kun näen sen niin alkaa tekee mieli suklaata.
Tuotko sinne sun kellariin jos oottelen siellä?maistuisko kelleen rillattu kana?