ei oo hetelmii,pitää kai ostaa.rahan tuhlausta,ostaa nyt amppareille hetelmiä|Olaitappas sinne partsille se ampparipyydys niinkö mää käskin
Voi, sitä jänskäperhosten määrää !täällä on nuorimmaiset ihan täpinöissään kun huomenna alkaa koulu
reput on tsekattu, vaatteita soviteltu, koulutietä harjoteltu...
no mää laitoin pikkusen lapinlisää mutta lienet saanut kiinni ajatuksestaenkä mä olis sitä pappilaan ees vienyt,pelkka samankaton alla oleminen riitää mutta se ahdistu jo sellasesta ajatuksestakin.
AinaBoring.... Piristäiskö kahvi ja pala torttua?
Varmasti piristää meillä oli mokkapaloja ja hyviä olivat =)Boring.... Piristäiskö kahvi ja pala torttua?
Juuh..Boring.... Piristäiskö kahvi ja pala torttua?
:O mennyt ohi mutta muutenkin olen tänään ollut melko vähän palstalla.Ei helvata sentään
Ihan nopeena tässä olen koneella - juujuu - ja kirjautumisen jälkeen etsin heti teitä....
No enkö vaan eksynytkin tuohon ytimekkään lyhyeen The Vittu- alotuksentynkään
Jotta morjensta vaan :wave: - ja kyllä, mä oisin oikein oivallinen tähti silmälasimainokseen ihan ilman skriptiäkin
Ihanaa, teilläkin siellä reppulainenTiistaina eskarin aloitus, voihan käpälä. Mua hermostuttaa enkä tiiä, mitä pukea pienelle. Näillä helteillä ei paljoa ulkovaatteita esim tarvita.
Mikäs siun ruokahalut on kadottanut : /:x täällä oli taas koko nuoriso syömässä, oli ribsei pihvei kanaa kasviksii salaattei.. Mä söin vain uunikasviksia kun ei yhtään houkuttanut ajatus mistään lihasta
No et ole mitn menettänytkään...siellä jälleen jotakuta ahdistaa kun me täällä perseillään ja ollaan niin erityisiä tjtn:O mennyt ohi mutta muutenkin olen tänään ollut melko vähän palstalla.
Palstalle ilmestyi aloitus The Vittu.:O mennyt ohi mutta muutenkin olen tänään ollut melko vähän palstalla.
Juu,sain kiinni.no mää laitoin pikkusen lapinlisää mutta lienet saanut kiinni ajatuksesta
no toi on tollasta tavallaan ihanaa ikävää tietää et sitkun näkee niin voi pojat!Voe voe.. Vielä viikko pitäs kestää ikävän tuskaa. :|
Älä osta! Ne kun haistaa hedelmän, tulee KAIKKI sinne. Meillä oli perhosbaarissa banaani ja ampiaiset söi koko banaanin yhdessä päivässä - ja niitä ampiaisia oli PALJON! Omenatkin vaan tyhjenee puista, kun parveilee syöden omenia. Niihin siis jää pelkät kuoret jäljelle roikkumaan...ei oo hetelmii,pitää kai ostaa.rahan tuhlausta,ostaa nyt amppareille hetelmiä|O
No joo mutku ei asuta yhdessä.no toi on tollasta tavallaan ihanaa ikävää tietää et sitkun näkee niin voi pojat!
mullakin ikävä ja sitä pitää kestää loppuelämä
Ja höpölöpö löö - tuohon et oikeesti usko itekään, vaikka siltä saattaakin nyt just kaihertaa ja tuntua.no toi on tollasta tavallaan ihanaa ikävää tietää et sitkun näkee niin voi pojat!
mullakin ikävä ja sitä pitää kestää loppuelämä
no sitten pitää muuttaa yhteen esteistä huolimatta.No joo mutku ei asuta yhdessä.