The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
täällä on nuorimmaiset ihan täpinöissään kun huomenna alkaa koulu

reput on tsekattu, vaatteita soviteltu, koulutietä harjoteltu...
Voi, sitä jänskäperhosten määrää :)!

Meilläpäin alkaa tiistaina mutta toki jo ekaluokkalaista jännittää. Reppu vermeineen on valmiina mutta vaatetus on vielä levällänsä ja koulutietä ei olla erikseen harjoiteltu, kun on jo valmiiksi niin tuttu - lähes jokapäivä sitä ravataan tavalla tai toisella.

Mutta voisin jo etukäteen veikata, että maanantain ja tiistain välisenä yönä on ehkä levotonta nukkujaa....:)
 
:x täällä oli taas koko nuoriso syömässä, oli ribsei pihvei kanaa kasviksii salaattei.. Mä söin vain uunikasviksia kun ei yhtään houkuttanut ajatus mistään lihasta
 
...mä tässä jo ämpärillisen kahvia ryystin kun marjoa pussitin ahkerana.

Nyt vartoon että toi mun äkkiväärä hässäkkälaatikonpöperrys valmistuu tuolta uunista, niin saan tässä nälkäset hiljaiseksi :D
 
Ei helvata sentään :D

Ihan nopeena tässä olen koneella - juujuu :rolleyes: - ja kirjautumisen jälkeen etsin heti teitä....

No enkö vaan eksynytkin tuohon ytimekkään lyhyeen The Vittu- alotuksentynkään :D

Jotta morjensta vaan :wave: - ja kyllä, mä oisin oikein oivallinen tähti silmälasimainokseen ihan ilman skriptiäkin :D
:O mennyt ohi mutta muutenkin olen tänään ollut melko vähän palstalla.
 
Tiistaina eskarin aloitus, voihan käpälä. Mua hermostuttaa enkä tiiä, mitä pukea pienelle. Näillä helteillä ei paljoa ulkovaatteita esim tarvita.
Ihanaa, teilläkin siellä reppulainen :)

Jos meillä on aurinkoista ja lämpsää, niin taijan molemmat koululaiset - kiesus sentään, niitähän on jo kaksi :D!!! Mitä tässä on tapahtunut :O? - vaatettaa ihan vaan t- paidoilla ja shortseilla. Mutta - noi ennustajantekelekutaleet on myös heittäny kehiin, että täällä vois jopa sataakin ja aikalailla, niin se tekee tuosta vaatetuskysymyksestä sitten himpun tuskallisen :snotty:

No, sitä katellaan sitten viimeistään siinä tiistaiaamun hirveässä hässäkässä :D
 
älä.
ei oo hetelmii,pitää kai ostaa.rahan tuhlausta,ostaa nyt amppareille hetelmiä|O
Älä osta! :LOL: Ne kun haistaa hedelmän, tulee KAIKKI sinne. Meillä oli perhosbaarissa banaani ja ampiaiset söi koko banaanin yhdessä päivässä - ja niitä ampiaisia oli PALJON! Omenatkin vaan tyhjenee puista, kun parveilee syöden omenia. Niihin siis jää pelkät kuoret jäljelle roikkumaan...
 
no toi on tollasta tavallaan ihanaa ikävää tietää et sitkun näkee niin voi pojat!

mullakin ikävä ja sitä pitää kestää loppuelämä:(
Ja höpölöpö löö :D - tuohon et oikeesti usko itekään, vaikka siltä saattaakin nyt just kaihertaa ja tuntua.

Mä oon niin sata varma siitä, että tässä on edessä se päivä ja se hetki, jolloin sua vaan viedään niin kovaa vauhtia, ettet edes ehdi huomaamaan että kuka oikein iskikään :)

Aika ei vielä ole sille suurelle kohtaamiselle kypsä, vaikka sinä olisitkin.

Sä olet luotu rakastamista varten :heart:....ja se rakastaminen luurailee ihan likellä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä