The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sillä voi putsata melkein mitä vaan ja biologisesti hajoavana ei ole edes mikään myrkky. Ens viikonloppuna meen täydentämään pesuainevarastoja Prismaan ja aine on listalla.

Universal Stone Yleispuhdistusaine
...mähän menin tässä heti kuukkelille ja sainpas huomata, että tämä ainehan se on meiltä puuttunutkin kaikki nämä vuodet (ja parkkiintuneet käpälänahat :D). Jos en satu löytämään paikallisesta marketista niin nytpähän törähti varsin pätevä syy ulkoiluttaa reinoa kaupungille asti :)
 
...mähän menin tässä heti kuukkelille ja sainpas huomata, että tämä ainehan se on meiltä puuttunutkin kaikki nämä vuodet (ja parkkiintuneet käpälänahat :D). Jos en satu löytämään paikallisesta marketista niin nytpähän törähti varsin pätevä syy ulkoiluttaa reinoa kaupungille asti :)
Prismasta ainakin saa, jos on lähimaastossa. Mulle kans yks kaveri tän aineen vinkkas ja oon ihan tykästynyt siihen.
 
Mun pitäs ostaa ja kokeilla vanishia. Joku läikäytti irish coffeensa tms kahvipitoisen juoman mun valkoselle paidalle eikä auttanut tabort tai dr. beckmannin aineet.
1 isompi läikkä ja pari pienempää : /

Pulveri vai suihke parempi, onko kokemuksia?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä