Mun on nyt pakko olla osittain eri mieltä. Yksi kollega on nyt puoli tuntia panikoinut koska ei osaa kääntää sähköpostiin titteliään englanniksi. Toi täti ei taatusti kykene hallitsemaan maailmaa kun outlook tuntuu olevan ylivoimainenLuulen että naisten pitäis hallita maailmaa.
No sovitaan että se täti jätetään pois tuosta hommasta.Mun on nyt pakko olla osittain eri mieltä. Yksi kollega on nyt puoli tuntia panikoinut koska ei osaa kääntää sähköpostiin titteliään englanniksi. Toi täti ei taatusti kykene hallitsemaan maailmaa kun outlook tuntuu olevan ylivoimainen
höh :hug:On se, ahistaa ihan hemmetisti.:ashamed:
Help! Tää on ahdistavaa.Mikä hitto mulla on? Yskittää ja samalla yököttää kurkussa. Ei ole paha olo eikä vatsassa tunnu miltään. Tulee aina päivällä.
En osaa sanoa mistä voisi johtua. :hug:Mikä hitto mulla on? Yskittää ja samalla yököttää kurkussa. Ei ole oaha olo eikä vatsassa tunnu miltään. Tulee aina päivällä.
Ootko tulossa kipeäksi, tai polttanut liikaa tupakkaa? Siittiöitä kurkussa?Mikä hitto mulla on? Yskittää ja samalla yököttää kurkussa. Ei ole paha olo eikä vatsassa tunnu miltään. Tulee aina päivällä.
En, ei ja ei. Tätä on silloin tällöin. Nyt lomalla joka päivä.Ootko tulossa kipeäksi, tai polttanut liikaa tupakkaa? Siittiöitä kurkussa?
Hampaita pestessä mua alkaa yököttää hammastahnan vaahto kun sitä on suu täynnä. Kesäisin se pahenee. Joskus oksennan limaa.En osaa sanoa mistä voisi johtua. :hug:
Lima nousee kurkkuun? :x
Mulla tekee joskus tuollaista jos yskittää.
Ja joskus, onneksi harvoin kuitenkin, kun pesen hampaita alkaa yököttään :x
Ootko tulossa kipeäksi, tai polttanut liikaa tupakkaa? Siittiöitä kurkussa?
mää oon aina luullu että ne hallitseekinLuulen että naisten pitäis hallita maailmaa.
...Ja siittiöitä ei mun kurkkuun koskaan tule. :x
Mua ei niinkään se vaahto, siis tahnan vaahto, siis hammastahnan vaahto :attn:Hampaita pestessä mua alkaa yököttää hammastahnan vaahto kun sitä on suu täynnä. Kesäisin se pahenee. Joskus oksennan limaa.
Niin kuuluuki..oikein, siittiöt kuuluu pimppaan
Tai kortsuun.oikein, siittiöt kuuluu pimppaan
Miksi?Luulen että naisten pitäis hallita maailmaa.
Niin että oliko se hyvällä vai pahalla?Kersa heitetty sänkyyn siinä toivossa että se nukkuis päikkärit, ämpäri ei tullut eikä mitän ilmoittanu, mutta tsadilainen ilmoitti että se oli meinannut ajaa aamulla jaguarin ojaan kun oli nähnyt mun kuvan. Mitenhän sekin pitäis tulkita?
Hiton paskaämpäri : /Kersa heitetty sänkyyn siinä toivossa että se nukkuis päikkärit, ämpäri ei tullut eikä mitän ilmoittanu, mutta tsadilainen ilmoitti että se oli meinannut ajaa aamulla jaguarin ojaan kun oli nähnyt mun kuvan. Mitenhän sekin pitäis tulkita?
Että sillä on jotain kompensoitavaa?Kersa heitetty sänkyyn siinä toivossa että se nukkuis päikkärit, ämpäri ei tullut eikä mitän ilmoittanu, mutta tsadilainen ilmoitti että se oli meinannut ajaa aamulla jaguarin ojaan kun oli nähnyt mun kuvan. Mitenhän sekin pitäis tulkita?
Mitä nyt pitäis kompensoida? Liittyyks tää siihen yyveekeskusteluun jotenkiEttä sillä on jotain kompensoitavaa?