kahvikirahvi
Kyllä äiti! Tein hapankorppua ja MUNAA!Viimeistään tähän aikaan pitää syödä jotain.
Kyllä äiti! Tein hapankorppua ja MUNAA!Viimeistään tähän aikaan pitää syödä jotain.
No niin. Hyvä tyttö.Kyllä äiti! Tein hapankorppua ja MUNAA!
Sitten päikkärille jos siltä tuntuu.Päiväunet houkuttelis taas. Mua enemmän kuin puolikasta, se leikkii vieläkin tuolla huoneessaan.
Ei kehtaa ko puolikas on hereillä, ja se herääminen on taas niin kauheeta. Taidan vaan juoda kahvia lisää.Sitten päikkärille jos siltä tuntuu.
Valitettavasti se oli vaan joku labran täti joka tökkäs neulalla käsivarteen : /No mut saitpa tökkimistä aamusella heti :O
Ei sitä sitten jos muksu ei nuku. =)Ei kehtaa ko puolikas on hereillä, ja se herääminen on taas niin kauheeta. Taidan vaan juoda kahvia lisää.
Mä ajattelin että istuako yksin kotona vai meniskö tuohon paikalliseen.Päi ja vää.
Harmittaa. Tarttis astua junaan ja palata ruuhkasuameen.
Kompensoin pohjanmaaikäväni sillä, että en aio tänään selvitä nukkumaluukkuuni.
Paino sanoilla tänään ja selvitä. Painun matkalaukun kans suoraan junasta nurkkabaariin.
Mulla on paikallisiin (2kpl eri suunnilla) noin 3km joten sitten kannattaa lähteä jo kaupunkiin, 9km päähänMä ajattelin että istuako yksin kotona vai meniskö tuohon paikalliseen.
3km säteellä täällä on monta baaria. Pari paikallista on tos autotien toisella puolella.Mulla on paikallisiin (2kpl eri suunnilla) noin 3km joten sitten kannattaa lähteä jo kaupunkiin, 9km päähän
Mutta en tiedä menenkö tänään
:hug:Istuskelin partsilla tavaamassa autokoulukirjaa. Hemmetin ajolinjat ja -vuorot..:headwall:
Kiits.:hug:
Hyvin se menee. =)Kiits.
No, ensi viikolla 4 päivänä ajoa että jospa sen oppis...jossain vaiheessa
+2x2 tuntia teoriaa vielä lisäks.
Ope vaan sanoi tänään että pystytään etenemään nopeemmassa tahdissa kun oon jo täyttänyt...(sen 18v...) Nojuu, muutamia vuosia sitten..:snotty: